打日記.. 忙左成個week 今個week終於可以輕鬆d la 不過Open day 又殺到埋身.. 即係 CAC 將會有好多會要開... 昨日同PC , Care Express, SoMing 開會..發覺原來只有CAC 要帶組..其他小組唔洗.. 簡單d講..即係Suppose 我地有經驗 因為我地已經你二年參加... 嘩...上次開會..有得著ge..同d高層喎.. 我今朝成11:30 先起身...哈哈 咩我成日都唔開電話mei...無喎 ..我有飛線ga bor.. 有個打online game 識 ge fd 話成日打唔到俾我..可能佢打錯 or 睇左