<<夕陽無限好>>
歡迎蒞臨Timothy's paradise^^
開心ge事我想同你地分享
唔開心ge事.....我更加想同你地分享

                    

                              

Timothy
暱稱: ~@Timothy@~
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
酷熱警告現正生效
埋黎睇埋黎玩
哈哈
好悶
wakakaka
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 68
今日人氣: 23
累積人氣: 2531
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 4 月 30 日  星期六   陰天


星期六(風水輪流轉) 無奈 分類: 未分類

                                      
尋晚係明星三缺一度識到個人..都幾岩傾 ..佢好信星座..不過星座d性格又真係幾準
朝早一起身同d fd去bank攞$$ yeah 出糧   想知出幾多  
再去青衣 一個 fd ge home 做 project.
我地係車度勁玩非洲話事X(用纸牌最大話事)..唉....勁黑仔
做project  做完又再play非洲話事X ...哈哈 勁好笑..笑到 ..個個係窗度狂叫...
臨走先知附近有警局
一齊去左青衣城....由於我要8:45返工 時間又冇乜..所以d fd 要陪我 eat M記 ..okay la...原來雪碧幾好飲
7:15我走先....勁x lor ...搭香港 綫去荔景...我竟然去左對面搭...去左美孚  
係美孚搭番去荃灣...時間已經..
回家 take back my 工作證...已經8:00 (開始灰)攪到我打左幾次俾d同事問下我會dim ...
好彩我搭49X 再搭火車...中途決定唔搭taxi ... 不過我d同事...唔好意思要你地係火車站等我(已經8:45) ..其實我一早預左自己搭taxi =.= 無所謂la  一次半次  好彩都岩岩好..
8:55 返到去...冇過15 mins...Thanx

到左放工..馬會d車又衰..攪左一大輪先開車 成5:00先back home..依家等水滾沖涼
     
                                                                          

 






訪客留言 (返回 Timothy 的日誌)


佳 於 2005-05-03 08:32 PM 發表:
我都有玩明星三缺一,不過玩得好差,有機會黎返舖啦!ha∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



grace2'' 於 2005-05-01 08:07 PM 發表:
勞動節快樂ar...  =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你快唔快樂呀
Posted at 2005-05-02 04:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



estelle 於 2005-05-01 09:29 AM 發表:
你d 字有d 難睇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都諗緊用咩 color
Posted at 2005-05-01 03:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]