尋晚係明星三缺一度識到個人..都幾岩傾
..佢好信星座..不過星座d性格又真係幾準
朝早一起身同d fd去bank攞$$ yeah 出糧
想知出幾多
再去青衣 一個 fd ge home 做 project.
我地係車度勁玩非洲話事X(用纸牌最大話事)..唉....勁黑仔
做project 做完又再play非洲話事X ...哈哈 勁好笑..笑到
..個個係窗度狂叫...
臨走先知附近有警局
一齊去左青衣城....由於我要8:45返工 時間又冇乜..所以d fd 要陪我 eat M記
..okay la...原來雪碧幾好飲
7:15我走先....勁x lor
...搭香港 綫去荔景...我竟然去左對面搭...去左美孚
係美孚搭番去荃灣...時間已經..
回家 take back my 工作證...已經8:00 (開始灰)攪到我打左幾次俾d同事問下我會dim
...
好彩我搭49X 再搭火車...中途決定唔搭taxi
... 不過我d同事...唔好意思要你地係火車站等我(已經8:45)
..其實我一早預左自己搭taxi =.= 無所謂la 一次半次 好彩都岩岩好..
8:55 返到去...冇過15 mins...Thanx
到左放工..馬會d車又衰..攪左一大輪先開車
成5:00先back home..依家等水滾沖涼
|