<<夕陽無限好>>
歡迎蒞臨Timothy's paradise^^
開心ge事我想同你地分享
唔開心ge事.....我更加想同你地分享

                    

                              

Timothy
暱稱: ~@Timothy@~
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
酷熱警告現正生效
埋黎睇埋黎玩
哈哈
好悶
wakakaka
文章分類
全部 (84)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 68
今日人氣: 3
累積人氣: 2511
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 15 日  星期四   晴天


T_T 分類: 未分類

琴晚放左工返到屋企已經係04:45am
放工個時...好鬼凍呀
真係唔想返工...
仲要今朝要早起身..因為要趕Project

11:00返到ive,原本諗住去CAC做..不過無開門 @.@
正當我諗住入library ge時間...俾我見到Joyce,正呀..
就係咁我係CAC度做左陣就住去左上堂...
不過全程我好似都係訓下醒下.. /_\
到左交project個堂..個個都係到趕Project...
但我個組出現左d問題...整唔到某一part..
搞到交唔到住..我地又去左CAC 做project..library d 機好癈 -.-
趕呀趕..終於係deadline前交到...
返到屋企 eps 同 Joyce 打黎問我交唔交到 = ="
哈哈..我地勁囉...
今次真係勁..x-star竟然要違規..
又用彩色 printer 又用CAC 做自己野..仲要俾其他X-star 見到 = =V
無計啦...唉...

不過其實講真...我都無咩點幫過手...我完全唔識電腦
唉...好慚愧 -.-






訪客留言 (返回 Timothy 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]