琴晚放左工返到屋企已經係04:45am
放工個時...好鬼凍呀
真係唔想返工...
仲要今朝要早起身..因為要趕Project
11:00返到ive,原本諗住去CAC做..不過無開門 @.@
正當我諗住入library ge時間...俾我見到Joyce,正呀..
就係咁我係CAC度做左陣就住去左上堂...
不過全程我好似都係訓下醒下.. /_\
到左交project個堂..個個都係到趕Project...
但我個組出現左d問題...整唔到某一part..
搞到交唔到住..我地又去左CAC 做project..library d 機好癈 -.-
趕呀趕..終於係deadline前交到...
返到屋企 eps 同 Joyce 打黎問我交唔交到 = ="
哈哈..我地勁囉...
今次真係勁..x-star竟然要違規..
又用彩色 printer 又用CAC 做自己野..仲要俾其他X-star 見到 = =V
無計啦...唉...
不過其實講真...我都無咩點幫過手...我完全唔識電腦
唉...好慚愧 -.-
|