唔得啦... 由喉嚨痛去到流鼻水再去到咳 仲要係飲完咳藥水咳得仲厲害 = = 依家狂咳中...咳..咳..咳.. 可惜要趕功課..痴線ga 臨近聖誕節先一浪接一浪... 完全無mood啦.. 今日ge測驗死得..聽朝又話派另一科卷 唉... 今個聖誕節應該有好多節目..不過好多都撞晒日期 仲要馬會聯誼都仲未約好...我諗又要請假lu~ Yeah~用埋個Urgent leave 先.. 依家去訓覺...ZZzzzzz.....