尋晚
約d同事食飯又唔齊人 ...返工約左一齊..但時間關係唔同time分開入...only放break個時見到.... but又唔係一齊 ..太多人放break 只係just said Hi =.= 食飯個事因為d同事買波所以我又被感染左....返馬會可以即時知result(隨時走入canteen睇) 不過復出第一擊買波...竟然輸左兩條三串一... 唉 好彩買得少.... 諾域治同阿仙奴...我一買你地就玩野..平時又唔見你地玩野..... 其實我都想同你地食宵夜.....不過佢地又唔去...sorry