部電腦终於上得番網 不過成個week都冇寫日記 雖然lee幾日都出現左好多特別事件 不過......過左去就算 所以唔諗住寫(並唔係因為我懶 ) 有d野....係冇得諗番轉頭... 諗番以前周sir話....唔需要樣樣精,但起碼每樣野都要touch過 陳sir話....唔理你願唔願意,行得lee條路,就要諗點樣可以整靚佢而唔係埋怨 完全乎合我lee幾日所發生ge事......有d野...冇得避