痴線架.. 考完IT一出黎..... 倒水咁倒.... 成條褲...前面濕晒.......超狼狽 可能會漏電...途中將部手機放左入書包... 好彩冇行雷..如果唔係仲 ..電死ma~哈哈 今日IT okay la....得番2科 ja ^^