都好耐冇理過啦!
今日都係照常咁番學!
上中文阿sir冇番........我唔覺開心
because佢唔番好似仲悶左!
唉!
上西史派番上次測驗『論述題』果份卷!
我30分有19分呀!..............yaya!!!
我都滿意ga!
不總分得49炸......差1分呀............頂!!!
上地理.......測驗..........
做錯左d!= ="
希望合格啦!!!
......................................................................................................................
人呀!
有冇人呀!
比d反應啦!死哂?
我好x牙!........
到發問時間!.............問野牙!
|