Come on Baby 有野睇~ 好曬、好曬、好曬 最好帶太陽眼鏡呀
好曬、好曬、好曬
最好帶太陽眼鏡呀
青馬大橋既 近照!
上山又落山 終於俾我影到!!
坐左係上面碌野影既 可以露宿一晚!
一去到 見到牛牛正在食早餐!
朝早 約9:00am影 好少人呀~
太陽就落山影 同朝早有不同感覺!
走個陣見到傳說中既 山水荳漿 應該好甜~
好舒服既太陽沐呀 (唔見左個身!)
P.S.個到有BBQ 只要帶食物 炭 叉去就ok啦!
如果見到我 唔好話我黑咗 我會好hurt~