_______ - *` 做人太累了,, 牙婷×*]
*` 我們的友誼很像玻璃碎=]]
×°|*◆ 眼 淚 都 流 盡 了 ﹏°|||| 再 借 我 幾 滴 眼 淚 ..°*++
×`◆[|° 請 勿 把 我 留 在 這 個 黑 暗 的 地 方 ×|||▌
◆!```友 誼 不 會 是 永 恆 的 ○°|||×
2007 年 4 月 11 日  星期三   晴天


2007-04-11 分類: 未分類

今日UT既第二日'' 總係覺得時間過得好耐呀' 

好累人呀-0-

今日測左GEOG同中史''  都OK掂啦,,

 最緊要合格MA/..

o係就考試個陣' o係個座到訓左一陣, 無啦啦比細m拍醒左'

即刻成個心離左'' 咁就嚇死左啦''

嚇到下個ut咩都唔記得唯你事問呀>.<

講返改名個到呀'叫bonnie好唔好呀'' 得閒add我呀






訪客留言 (返回 Ting0102 的日誌)


edelweissw 於 2007-04-14 09:38 PM 發表:
ting ting, 我係din din呀~
y 你咁想叫Bonnie。既?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TRACY 於 2007-04-14 06:41 PM 發表:
bonnie 唔係話唔好...不過叫慣左 amanda 喇喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是嗎-0-
Posted at 2007-04-16 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



加音~" 於 2007-04-12 06:27 PM 發表:
點解你會想叫bonnie既??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇呀'  覺得好聽d lo''
不過今日細m話好leung=.=''
Posted at 2007-04-16 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



飯* 於 2007-04-11 05:26 PM 發表:
BONNIE...
梗係好似有D怪怪地咁...=="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩''
咁改咩好呀-0-
 
Posted at 2007-04-12 12:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ting0102
暱稱: ○●牙婷●○
性別: 女
國家: 香港
地區: 中西區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-05-14
2007-04-24
2007-04-24
2007-04-19
2007-04-17
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 1170
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed