| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 19 日 星期三  |
| 2010-05-19 |
分類: 未分類 |
今日幾吾開心..
7點幾起身...
跟住薇薇打泥叫我買菜...= =
頂..明明琴日叫左佢帶...
佢今日油五記得帶...吹脹~~
我去華潤買完就同瑤番學...!!
番到去勁冇聊...
成班係到傾"試後活動"...
到英文堂...
勁悶...個MiSS成日問我問題...
佢刀明知我五識架拉...仲要問我喎...
佢真係鳩鳩地@@...
到家政堂...
煮"豬肉炒帶子"
我覺得五係咁好味囉
到左生物堂...
唉...五係咁開心..喊左
跟住刀冇事拉...哈哈^^
好快到放學...
去左搵KiTTy...
哈哈^^...被佢炒左..!!
冇得做perfect拉..>3<
|
網主回覆
THx..^^ Posted at 2010-06-17 08:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈^^
THx..^^ Posted at 2010-05-25 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx..^^ Posted at 2010-05-21 11:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx..^^ Posted at 2010-05-21 11:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx..^^ Posted at 2010-05-20 03:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THx..^^ Posted at 2010-05-19 08:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|