距離亞晴既生日仲有9天...
好期待呀!!
希望13/6亞晴會happy!!
我諗佢已經好耐未試過無憂無累咁笑...
希望佢個fd講得出做得到.
遠離嗰班人,變返以前既佢.
只有佢先可以令亞晴開心返.
亞晴,你唔好再喊啦!!
喊得多就唔靚女咖啦!!
你信我丫,
佢唔會丟低你,
一定唔會.
我睇得出佢好著緊你.
雖然我冇見過佢,
但我FeeL到,你要等佢.
你係一個好值得深交嘅朋友,
因為你識為人著想,
你會真心對待你嘅朋友......(閱讀全文)
我希望亞晴可以變得開心.
就好似以前咁....
可以做嘅我已經做曬.
我希望佢個fd會醒覺.
PS : 亞晴,You Are My Best Friend.
你有咩事都要同我講,
我會盡我最大嘅能力幫你,知道未?
就算幫完你會連累到我自己,
我都唔會介意.
你千祈唔好咁傻,
有咩都收收埋埋自己一個承擔呀!......(閱讀全文)