15/7
今日,我同一個好好好好德朋友..
好像變了陌生人一樣..
可能,你有野煩,我都有野煩既原因..
我地變德好冷淡...
唔再係之前有講有笑德我們..
你說過,無論點..我地既有情係唔會變..
你說過:
‵baby 00:57:32
我5開心噶時候伱要陪我
伱5開心噶時候我就會陪伱 伱明嗎?
我記得我答你我明白..
メ尐の婷ひ孑 01:02:26
就係我唔開心你會陪我...
メ尐の婷ひ孑 01:02:39
妳唔開心我就陪你
‵baby 01:02:39
就是我們交往吧.笨蛋
‵baby 01:02:56
我講嘚冭時髦伱鳪懂嗎? 哈
別人一定不明白我們在講甚麼..
這是琴晚我唔開心德時候,你說德笑話...
現在這個冷淡德關係要維持到幾時?
你可以答我嗎?
|