今日,,,,,,超攰呀....
當左6個鐘docent......
做咁耐docent,最開心就係今日
一日帶左三個團,第一個同frank 一齊帶,英文團^^果位miss 好nice++!!^^
之後....下晝同doris帶左兩個團,一個係兩夫婦的,台灣人,講普通話.......-___-
真係....d普通話講得好差呀....d音都發錯哂....勁nor....><""
then.....doris帶左個好搞笑ge團....哈哈^^
最後....三點三...唔係去m記,而係帶今日第三個團
呢個比較多人ge,帶左三個字,因為佢地趕時間...
哈哈,帶完sin發覺原來佢地係香港旅遊協會的人...哈哈^^
之後....四點鐘就收檔啦....去mtr 等betty....等等下等到stella 同pheobe
之後...doris...betty stella 同我就去左sam shui po 買野啦
行左兩個幾鐘..d野都買得7788la...差d 扣針s
今日買野...越買...心情越唔好....唉.................無奈
都唔知點好....做ge人又唔係多......又要做咁多野....呢樣都算la
做做下souvenirs....又要人去搞第二d野........玩呀...!?
做野又冇咩效率....班人次次都做唔到d咩....再唔係就做得好慢....
咁多位....呢場仗仲有排打....你地唔好成日都覺得自己實win sin 得ga
做野就快手d....咪成日都顧住玩...講笑...做埋哂d無謂野
有d人...就係到搞分化,玩針對
有d人...做野都唔係做得多....野都講多多....溝仔...扮dea...簡直不知所謂
講真丫.....有時見到某d人ge行為......真係會好不滿law...
不過講又唔會有人聽....我又唔係邊個....
有d人....睇得出係好有心搞ga,大家努力d,我地唔可以白費左佢地ge心機
大家搞左咁耐,做左咁多野,冇耐....就開戰ga la
你地都唔想你地努力左咁耐ge野毀於一旦ga?係咪?
我地大家都係為sparkles,大家都係坐埋同一條船
隻船會唔會去到目的地....還是去到一半就冇油....都係掌握係我地到
我相信只要大家都擺d心機落去,用心做好佢
我地一定得ge,一定會去到目的地!
i believe |