我今次再睇返之前試過D咩"但我睇完之後真係有一種後悔既感覺"已我都有再去睇返佢同我講過既野但係要點做先好D呢?
我都唔知點先好D啦"以我今次再post野係到唔係話想比佢知D咩,.!?
係想話比所有係fb或者係到既所有fd知如果你地都有我d咁既經濟就唔好再想好似我咁啦,因為我今次之後都唔知可唔可以同佢做返朋友嫁