My Diary(;`
 
 
Ting_523
暱稱: *西瓜(;
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011年第1篇blog哈哈:...
4B LTF+open day+3C g...
2010-11-10
5/11 練lunch Time Fo...
「步行」籌款(:
clock*
日誌統計
文章總數: 367
留言總數: 4740
今日人氣: 3
累積人氣: 20190
Today is: 2010 年 9 月 1 日  星期三 ;]'


同學各位找個位 這是你的'開學禮' (:` 分類: 未分類

琴日我仲係初中生 今日我已經係高中生=)
諗番起岩岩升上陳瑞芝好似上個禮拜既事
我仲好記得當初F.1每1個細節:D
同埋今個暑假真係過得好充實  學左好多野
真心覺得如果個個暑假都咁忙就好^_^

朝早約左周世係安定ok門口等 佢早左半個鐘囉咩事=.=
邊個話F.4班房係4樓架..我都想係4樓呀可以行少層
入到504 其實好多好陌生既面孔 唔係唔識 但係真係唔熟囉=.=
開學禮 比想像中好 最少冇乜人訓教
班主任係楊詩婷老師^v^ 哈哈其實我地原本既班主任係mrs chung~_~
好彩調左=.= mz yeung教埋中文
好耶mz man教英文 最緊要既係..mz ho教mathz xddd開心到爆!
中屎係mz ma=.= BAFS係新老師mz leung  文學係mz Lo
RSC mz MLS    LIBS哈哈我唔識分=.= PE竟然係sk..
比我想像中好好多其實! 哈哈最好都係mz ho教mathz!xdd
至於班會.. 我第1次冇入班會~_~ 做左女班長
同烏冬調轉左=.= 我想做文書 佢想做女班長  我地幫大家互相完成!xd
其實佢叫我做女班長果刻我真係呆左.. 真係囧囧
repeat果d都係唔係好衰姐 真係比我想像中好 其實我係特登投佢地做班會xd

p.s 請問聽日番幾點? 8:15?or 8:30?

 
出生時間:2010-09-01 04:06 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



訪客留言 (返回 Ting_523 的日誌)


onlyYinG 於 2010-09-04 11:27 PM 發表:
你地就好ms man教/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NoRaine 於 2010-09-01 10:59 PM 發表:
Ms Ho 教...真係好..!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CSH329 於 2010-09-01 09:24 PM 發表:
MS HO~真係好 ...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stEpHY_2z4 於 2010-09-01 07:17 PM 發表:
cM(;
多謝瓜瓜你張卡呀^v^!!!
你真好hehehe;p!!
我地一定有機會一齊去睇峯演唱會架hehehe(y)!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szecJIN 於 2010-09-01 05:24 PM 發表:
唉講起老師我就心淡-.-'

我地why教呀點算/_\  d人話佢好衰-.-中史我都係ms ma英文我都係ms man XDD好岩

做女班長加油XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hwying 於 2010-09-01 04:27 PM 發表:
我地班要8點3 :o
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rainy95917 於 2010-09-01 04:13 PM 發表:
MS HO....焱_燚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Janis4082 於 2010-09-01 04:09 PM 發表:
YAN.;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客