| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| Today is: 2010 年 9 月 1 日 星期三 ;]' |
| 同學各位找個位 這是你的'開學禮' (:` |
分類: 未分類 |
琴日我仲係初中生 今日我已經係高中生=)
諗番起岩岩升上陳瑞芝好似上個禮拜既事
我仲好記得當初F.1每1個細節:D
同埋今個暑假真係過得好充實 學左好多野
真心覺得如果個個暑假都咁忙就好^_^
朝早約左周世係安定ok門口等 佢早左半個鐘囉咩事=.=
邊個話F.4班房係4樓架..我都想係4樓呀可以行少層
入到504 其實好多好陌生既面孔 唔係唔識 但係真係唔熟囉=.=
開學禮 比想像中好 最少冇乜人訓教
班主任係楊詩婷老師^v^ 哈哈其實我地原本既班主任係mrs chung~_~
好彩調左=.= mz yeung教埋中文
好耶mz man教英文 最緊要既係..mz ho教mathz xddd開心到爆!
中屎係mz ma=.= BAFS係新老師mz leung 文學係mz Lo
RSC mz MLS LIBS哈哈我唔識分=.= PE竟然係sk..
比我想像中好好多其實! 哈哈最好都係mz ho教mathz!xdd
至於班會.. 我第1次冇入班會~_~ 做左女班長
同烏冬調轉左=.= 我想做文書 佢想做女班長 我地幫大家互相完成!xd
其實佢叫我做女班長果刻我真係呆左.. 真係囧囧
repeat果d都係唔係好衰姐 真係比我想像中好 其實我係特登投佢地做班會xd
p.s 請問聽日番幾點? 8:15?or 8:30?
|
|
|
|
|
|
|
CSH329 於 2010-09-01 09:24 PM 發表:
|
|
|
cM(; 多謝瓜瓜你張卡呀^v^!!! 你真好hehehe;p!! 我地一定有機會一齊去睇峯演唱會架hehehe(y)!!
|
|
|
唉講起老師我就心淡-.-'
我地why教呀點算/_\ d人話佢好衰-.-中史我都係ms ma英文我都係ms man XDD好岩
做女班長加油XD
|
|
|
hwying 於 2010-09-01 04:27 PM 發表:
|
|
|