每當無聊的時候...就會想著回憶過去...
最記得...上堂ga時候畫畫~那時候真的好無聊...
不過有自己的空間想做自己鍾意做ga事~吾洗理其他人...都好舒服嫁~
不過習慣了兩個人的生活...就好難回到一個人的生活了~
上堂畫的畫...那時畫得好差...要下好多苦工...雖然...我都吾知畫黎為左咩~
今日起機舖打"太鼓"打到隻手起泡泡了> <~ P.S重有3日~