今日超7.......(1)走左去旺x食M記............
(2)俾sear+shi shi 玩..........
我,sear+shi shi 3:00左右先返屋企
放學於學校好好玩..............超正!!!!!!日日放學都留係學校玩!!!!!
大家都留係學校同我地玩!!!!!!好正咖啡!!!!!!