今日好變態!!!CK+譚譚!響到玩釘!!
彈哂D釘落我條裙到!!!好憎CK!!!
不過好彩,我響到打佢個肚!!佢叫哂屌!哇屌!!
哈哈!!無奈的笑!!今日到我地個班同1R表演!哈哈!!
譚譚表演個陣!!我地太投入!!笑到爆嘴!!跟住30同木頭!彈結他!!
最後!!!謝庭豐同18表演!謝庭豐真係好勁!!我呆哂!!
不過好可惜,佢唔鐘意我!!!我仲Feel到佢有D憎我添!!!
講真!!心酸得很!!特別係聽完思思同我講關於今日佢個D野!!!
我個心究然酸左一酸!!!!!........跟住就到1R表演!我地個班!即刻走人!!
謝庭豐等等響度睇!點解!我唸!你地明白啦!
今日放學同BenBen傾左陣計!然後佢走左.......跟住我同思思向陳伯屈機!
我帶左思思行另一條路!響到扮探險!!哈哈!點知有咁岩得咁岩!!
竟然見到陳伯!!佢個頭!!.....好.....x.....7.....!!佢!!!好7呀!
哇哈哈哈!

|