好SORRY~咁耐都冇打日記~~
我想講返DAY 6...-...5月22日..........測I.S. ~~唔明~~
THEN..........GEOG堂~~仆街陳達城.......作文咁好~~去做作家LA~~
死SHIRLEY~~爆我D野!!好99999999ar~~~~~
Day 1 5月23日.........CHINESE HISTORY堂.......
MISS NG 你係行o既....我同你講返......你又唔信.....仲搞到我喊~~!!!
跟本MISS NG你講?~~~!!!!!!跟本你玩?~~我何時有同38+33玩 9子 AR~~
更加冇同李雪芬玩膠紙啦!!!係人都知冇可能啦!!!係得你咁講炸!!
好唔侷呀!!條氣點都唔算咖啦!!
_|▔|O!!!
Day2~~好無奈,明明放左D衫落個袋度,但係返學個陣又唔記得左拎!!
好彩個堂P.E.咁岩冇人睇!!!Miss Ma冇罰我!!淨係叫我幫手執返D波!!
Day3~~電腦堂竟然有人監!!!_|▔|O
好無奈!!不過好好彩!冇叫到我答問題,其他同學有D抽仲左!!可憐!!
我地上完之後!俾人讚!!!做得好好!!爽!!
Day4~~放左學之後,我本身要留底陪Wing姐!.......不過我......._|▔|O
SORRY~~Wing姐!!我仲爭你五個字......放學陪你!!.......講返先,
我啦!Sandy啦!朱朱啦!磚頭啦!一齊去左Sear屋企玩!!超正!!
我地玩水!!我冇正磚頭!不過我有份玩!...........Then...我地錄左一D片響
Sear部機到!!!超正!!最後磚頭濕哂!!!地下濕哂!!等等都濕哂!
咁我呢?....梗係冇濕啦!!!點解!!因為冇人正濕我囉!!!超正!!爽爆!!
下次再玩過!!!......有D野想問:磚頭~~你仲有冇事呀!你隻眼?
OK~~唔講星期6..講星期日!!
去左Wing姐個Party!我遲左5分鐘!!!我要學會準時!唔賴床!!Sorry~~
準時係一種美德!!!Miss Wong正日都講!!!我以後會學下準時咖啦!!!
去個Party好好玩!!我地食自助餐!!Wing姐!!多謝你!!!謝謝謝謝謝!!
好好玩!!Then........去左銀城影貼紙相!!都幾靚咖!!!
Next就跟住CoCo姐(可能打錯左、唔好意思~)!跟住佢去左金魚街!!D生物..=="
然後我地走啦!去左一個商場!Wing姐借錢俾我答車,我唔見左2蚊,唔夠錢,
所以我自己行路返去,個一頭我唔識咖!!不過我唔知點解又行到返屋企!!哈哈!!
米算好彩囉!!!個陣時真係好驚咖!!
返到屋企~~又做左件衰野!!我話過幫Wing姐,點知~~星期日個間店唔開!!!
Sorry~~千千萬萬個對不起!!對唔住呀!!Wing姐!!Sorry~~我知我衰咖啦!!
好Sorry呀!!~~~~~~~~~~~~~
好啦!講返今日先!!我又對唔住你啦!Wing姐!!!我明明話答7返到地你搞返掂
...點知我又賴床,遲左10分鐘!!答十先返到!!好Sorry呀!!!一憶個對不起!!
真係好Sorry~~對唔住呀!對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住!
然後我就送左禮物啦!!........我、珊、欣、彤、雅一齊正左個Banner俾Wing姐!
仲貼左響個版度!!全班突然高潮!!!哈哈哈!!!
之後Maths堂!Miss Li竟然響最後個幾分鐘話我地嘈!!Lunch要留響課室!!
賤賤!!跟住到左答7先放我地!!我、Wing姐、蕊、儀、CoCo、1Bo既彤、
Sear、Lu!!我地一齊響新南個邊,即係個邊o既教員室前面,唱生日歌俾
Wing姐!!And then食蛋糕!!!正!!
Wing姐!生日快樂!
|