| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 1 日 星期六  | |
| 2006-07-01 |
今日好早就起左,係到聽歌打機打到1點到就同佢傾電話~傾左一陣~之後就同阿雞出左去apm食野~諗住去吉野家食~點知條隊勁長~我地就去左咪千拉麵到食~,之後去行下~買左個銀包,想買杉ge~冇件岩><4點30分到就去左新都行~行左陣就去回尚德剪頭髮^^阿雞自己回去先~剪完回到屋企就沖涼羅~打左陣機就打日記~

|
| 刊登時間︰2006-07-01 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 27 日 星期二  | |
| 終於考完試啦,下學期結束了 |
今日考第1分數學卷好難,唔識好多,希望合格啦,第2分就勁易,對左2次,放學我係到考英文口試,考得都幾好啦∼之後我就同aman去食野∼食到點幾就回左屋企∼晚上10點同阿雞去左網吧打機∼打到3點9就回左屋企∼希望今次考試考得好好啦 |
| 刊登時間︰2006-06-28 02:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 26 日 星期一  | |
| 2006-06-26 |
好耐無打日記啦,今日打回先~今日科學好似好易-口-全部識,希望係岩啦^^英文就最小40分掛 我諗....放學啦~我地同嘉韻食飯,食到12點幾,我就同j峰,霖,賴輝回屋企,之後輝要去wc,哈~好笑就係e到,佢去左女廁,我地以為佢玩下ge啦,點知真係進左,原來佢2為係男廁,即場笑死我地^^考堆聽日就考完啦~聽日我同阿雞去網吧玩通頂~神話2><要去的同我講聲,暑假出仙境2啦~唔洗咁悶~仲有希望聽日的考試考得好好啦^~^ |
| 刊登時間︰2006-06-26 01:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 17 日 星期六  | |
| 2006-06-17 |
今日我地本來去圖書館溫書ge點知去到冇位∼無耐∼之後就去左新手行左陣就搭的回尚德∼回到屋企先溫到∼我祝成班兄弟都考得好好啦^^一起升上同一班就好∼仲有希望考試果日點人唔好在病啦∼就咁啦 |
| 刊登時間︰2006-06-17 03:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 16 日 星期五  | |
最後的工作天  |
今日都係無級檢閱∼今日勁熱阿 上早會果時勁多汗∼今日都好乖啦∼到最尾果堂陳sir唱歌比我地聽∼唱好人∼都ok啦∼之後成班落左去影相∼影左好多張∼e點時候時間過得特別快∼眨下眼就放學啦><之後就幫佢拿野∼送到樓下就走左∼想上去睇ge啦∼佢點都唔比。今日放學無去家政室整杉∼><。∼唉,今日係我地2b班最夠人的一日∼全部人回哂∼但今日又係我地班最後一天上堂的一天∼e年係2b班過得好開心阿∼我地班點男生都好團結∼有咩事都一起諗辨法∼好似成班兄弟咁∼真係好唔捨得啦><∼希望下年可以在同你地一班啦∼仲有陳sir要走啦∼下年在見唔到佢∼希望佢找到扮更好的工啦∼最好留回係到∼初頭大家都好唔鍾意佢∼但後尾相處落都幾好啦∼有時就惡點∼最好唔好惡啦∼仲有miss chan∼miss chan chan好好人∼好鍾意上佢堂∼我地發生咩事佢都好關心我地∼幫我地想辨法∼但我地成日做錯野∼令到你擔心∼好對唔住啦∼∼希望下年你地2個在做我班主任啦^^好多謝你地今年的照顧! |
| 刊登時間︰2006-06-16 04:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|