今日拍住2位好的哥哥..整個人超輕鬆..
比機會我..而又吾會刁難我..超級充實的1天..
返到屋企..可以安心的睡..加上遇上舊同學..感覺很好..
很奇怪只要見到你就好快樂*
親愛的..你是我的最愛* Show~
落左旺角間鋪..起初以為新人..呢個情況冇特別..
但係持續落去的時間..我所預估的情況..是正確的..
我討厭自己的無能..討厭自己的礙事..討厭這個生存模式..
放左工..同紫Ying去左食飯..之後等埋Cindy放工..
去左傾計..忍吾住了..哭了..無用的我..但係真係無奈..
算了..撐下去..既然屋企人都係咁..吾撐落去都吾得..
你是我第一個想起 當我有委屈需要打打氣*
我想..你是我的生存因由* Show~
冇乜野特別想講..第1日返工..
好似做左1個花瓶咁..比人觀賞..又冇聲出的我..
最好彩既係..臨放工..有1隻Mon..好開心..仲要係靠自己..
有其他人係到..好似啞妹1名..在深水埗'黃金的我..
我不能沒有你 絕不能沒有你*
好愛你..愛到不能喘息* Show~