今日嘉嘉Sms黎..咁就約埋左1齊返學喇..2個慢慢的行...
返到去同Lam Lam媽咪個d傾計..開心..真係好鍾意你..得意..
上到去就2堂中文..哇塞..訓到超舒服..訓得超爽..落堂先起身..
之後2堂中史..因為訓左2堂呢2堂訓吾著..同Ceci傾下計..自己發下夢咁..
小息同Carmen1齊打汶汶..好玩的..不過撞到好痛..死人汶汶..
之後2堂Maths..悶悶的..訓下就過左..落堂Ms想留我..不過鬼鬼祟祟就走左..
Lunch同細珊..紫Ying..Ceci..嘉嘉去食..吾知做咩心情突然興奮..勁自High..
返到黎..梅子就岩岩返黎..咁就1齊周圍走..之後返班房..我超驚的人係我個位到..
絕對係快閃..真係吾知點解好驚佢..好似成日都髒髒的...
之後3堂普通話..心情難以平伏..開心到要轉圈呢..玩左超耐..勁開心..
不過玩完過後就係攰..聽Ms講左陣希特拉就昏昏欲睡..不過訓吾著..
放學比Ms留低左..問我做咩呢排咁冇心機..都吾知點解..佢都有標準答案啦..講咩姐..
但實際原因..只不過呢排趕做Art..過份疲累..同埋吾夠訓..加上日日返學等放假姐..
問完話就同Edmond..誠武落去睇波..哇塞..可愛的馬Sir..不過佢好似練習性球員咁..
之後呂Sir成日爆..未免係太型喇掛..真係超型..麥Sir同馮Sir打左陣..不過都好可愛..
邦邦打咁耐淨係做守個個..好想睇佢入的1刻..你都知會幾型架喇...
睇到5點幾就同細珊1齊走...返到屋企..就玩電腦..睇左陣野..吾小心咁訓左陣..
比自己嚇醒左..係屋企都咁冇安全感..可能覺得吾係有心想訓教..
起身就睇下野..執下野..等媽咪個d返黎..今日媽咪陪姨媽入醫院Check..
聽佢d過程..未免太驚險喇掛..嚇死我..Check完2個仲要去唱k...
好心就返屋企抖下喇..2個咁大個人仲咁貪玩..知吾知攰架..
陪完佢地..我就入房玩電腦..打日記..1陣可以睇陣野..但係我真係好攰...
呢排心情都幾好..如果係既話..都係好攰同好眼訓先會臭臉...
真係好想抖下..好鬼攰丫..但係好似好多野做咁..但係又好似冇交好多功課咁..唉..煩...
從前是場重感冒 要靠勇氣才醫得好*
   







傻傻的1笑..迷瘋了*Show
 
許瑋倫..不錯的美*

 
 

> 關於屋企
> 1. 屋企有咩人: 媽咪..姨媽..家姐..
> 2. 鍾唔鍾意屋企: 實際上係鍾意..但點都係不同個體..1定會有吾鍾意既1刻..
> 4. 最鍾意邊個屋企人: 鍾意媽咪既照顧..鍾意姨媽既陪伴..鍾意家姐既疼錫..
> 5. 最討厭邊個屋企人: 除左呢3位女人..其他都麻麻..
> 6. 覺得屋企溫暖嗎: 溫丫..我間房仲有溫Feel..
>
> 關於朋友
> 7. 你覺得乜野叫做友誼: 真係要2協插刀..冇機心..冇計較..不過最緊要都係開心..
> 8. 有幾多個朋友: 朋友有好多..
> 9. 係未每個都好fd: 差吾多喇..
> 10. 最鍾意邊個朋友: 細珊..紫Ying..汶汶..Ceci..Jose...數天光..
> 11. 最相信邊個朋友: 個個差吾多..
> 12. 你d朋友既特點: 傻傻的..得意的..表面同內裡好吾同..錫我..
> 13. 唔開心既時候會第一時間搵邊個朋友: 而家吾會搵Lu..靠自己..搵屋企人..
> 14. 記唔記得曬每個朋友既喜惡: 都Ok既..
> 15. 同朋友嗌交會點: 1陣就冇事喇..如果真心想嘈既..點哄都冇用..
> 16. 點樣先可以維持到與朋友間既友誼: 我覺得係互相既..如果佢都吾維繫..就勉強冇幸福喇..
> 17. 如果有一日, 所有朋友都離你而去, 你會: 我有屋企人..我識得搵我既開心..靠自己..
> 18. o係你心裡面, 點樣先算係好朋友, 好知己: 錫對方..識得體諒對方..不能造假..咁就好朋友..好知己..
> 19. 你有咩想同d 朋友仔講: 就算跌倒..也要豪邁的笑...其實是秦朗說的啦..嘰..但非常實用的..
> 20. 用一句不多於15 字既說話形容你d 朋友: 笑著的朋友是最美的啦..
>
> 關於愛情
> 21. 乜野係愛: 發自內心的..
> 22. 愛重要嗎: 重要丫..
> 23. o係你心裡面, 最想要點樣既愛情: 最想要相等既愛..愛得死去活來..無條件付出..但現實上係冇可能架喇..
> 24. 想唔想拍拖: 我個生活圈子太細喇..
> 25. 鍾意咩類型: 高..型..人格要絕對好..好似獅子座個d咁呢..
> 26. 有冇鍾意人: 羅志祥∼你是我的巧克力..(羞)
> 27. 點解鍾意佢: 他的一切是完美的..我既情緒可以跟住佢既每1句說話而變動..厲害吧...
> 28. 鍾意左佢幾耐: 其實好細個已經好鍾意佢..係前一..兩年先重拾..
> 29. 佢係一個點既人: 外表壞壞的..體貼的..努力的..超識哄人的..可愛的..超令仔的..超型的..不說啦..不知道說到什麼時候..
> 30. 平時見到佢你會做d 乜: 第1個反應1定係笑..
> 31. 有冇諗過要表白: 表哂啦..我識佢..佢吾識我姐..哈哈..
> 32. 而家呢一刻想同佢講乜: 你就是我 就是我的美...
> 33. 拍過幾多次拖: 不知講左幾多次都話吾記得..
> 34. 第一次同邊個拍拖: 吾方便回答..
> 35. 拍左幾耐: 吾知..離離合合咁..
> 36. 佢係一個點既人: 傻傻的..
> 37. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事: 吾講..
> 38. 對呢段情有咩感覺呀: 開心就是啦..
> 39. 而家有冇拍拖: 冇..
> 40. 拍左幾耐: 如果同小豬架話..拍幾耐我都願..
> 41. 同緊邊個拍拖: 我都想係羅志祥啊..
> 42. 佢係一個點既人: 又講丫..我吾怕煩架喎..
> 43. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事: 他帶給我驚喜..感動..但未曾傷心..驚喜的大笑..感動的大哭..嘰..
> 44. 對呢段情有咩感覺呀: 永遠都會係美好..因為最美好既野..就係未曾開始..
> 45. 愛/鍾意一個人, 最緊要係d 乜: 真心..真係最緊要..
> 46. 愛/鍾意一個人, 需要比人知道嗎: 需要..但亦需要勇氣啦..
> 47. 你會為愛付出嗎, 會付出幾多: 會..付出到不能付出..明白嗎..
> 48. 最想嫁比邊個: 再一次..羅志祥∼你是我的巧克力...
>
> 關於喜惡
> 50. 鍾意咩卡通人物:Pooh..唐老鴨..
> 51. 鍾意邊個歌手: Show..Jolin..最鍾意呢2個人..努力的永遠會有回報..
> 52. 鍾意睇咩類型既戲: 血腥到要禁個d..死人臨樓..人地覺得係變態個d..
> 53. 鍾意聽咩類型既歌: 除左平時講個d..仲有重Bit個d..High歌..但吾係Remix..
> 54. 最鍾意邊首歌: 近期梗係《愛轉角》..嘰..太讚..我真係超"受"..感動死..
> 55. 鍾意咩顏色: 紅色系列..紅啊..粉紅啊.........
> 56. 鍾意食乜: 最近..係棒棒糖..1食快樂哂..
> 57. 鍾意飲乜: 凍檸茶..但吾識篤...我靠你咯..
> 58. 鍾意咩地方: 屋企..夜晚既沙灘..
> 59. 最鍾意星期幾: 星期5..因為放學就係放假啦..
> 60. 最鍾意邊個節日: Christmas..生日
> 61. 最鍾意邊個月: 10月..嘰..
> 62. 最鍾意邊個季節: 冬天..快d凍死我啦...
> 63. 鍾意咩類型既人: 獅子座既性格..高..型..標準型當然是羅志祥啦..我一定在造夢..嘰..
> 64. 最想收到既禮物係: 化妝品..Bling Bling既物品..好大隻公仔..這3個我最愛啦..
> 65. 最想人地讚你d乜: 嗯..係讚都鍾意架啦..咁...你今日個妝幾令喎..
> 66. 唔鍾意咩卡通人物: 翻正版既抄襲品...
> 67. 唔鍾意邊個歌手: 泳兒..莫名其妙既反感..光良
> 68. 唔鍾意睇咩類型既戲: 10分鐘先講1句個d..
> 69. 唔鍾意聽咩類型既歌: 冇旋律起伏..唱得超難聽..
> 70. 最唔鍾意邊首歌: 好多啵..
> 71. 唔鍾意咩顏色: 幾隻Mix埋吾知咩既色..
> 72. 唔鍾意食乜: 黑色個配料..什麼黑椒..豆豉..
> 73. 唔鍾意飲乜: 狠狠的話比你知..蜜瓜奶...
> 74. 唔鍾意咩地方: 臭的..髒的..煩的..
> 75. 最唔鍾意星期幾: 星期2..過得特別慢..因為返學既第2日..
> 76. 最唔鍾意邊個節日: 勞動節..個名好似好?咁..
> 77. 最唔鍾意邊個月: 11月..冇咩假放..
> 78. 最唔鍾意邊個季節: 春夏..要熱又熱吾哂..又潮溼..
> 79. 唔鍾意咩類型既人: 賤人..人格超差個d..機心重..害人精..
> 80. 最唔想收到既禮物係: 吾令又得個擺字個d...
> 81. 最唔想人地話你d乜: 1d先入為主..自以為我係佢諗個d...說話
>
> 關於儀容
> 82. 覺得自己既樣貌係: 吾夠訓既樣子..
> 83. 係咩髮型: 稱吾上係長頭髮既長頭髮..稱吾上直頭髮既直頭髮..
> 84. 你化妝嗎: 化啊..
> 85. 滿唔滿意自己個樣: 麻麻..
> 86. 乜野叫靚: 個樣係吾係咁令真係冇所謂..最緊要係個心..人令心壞好難頂的..
> 87. 乜野叫型: 係適合既場合做d適合既動作..好似籃球場上適當既耍帥..盡力..好似今日呂Sir咁..就好型啦..
> 88. 用邊隻護膚/ 化妝品: 吾定..仲未搵到1隻係完全適合我既..
>
> 關於而家呢一刻
> 89. 而家最想做d 乜: 玩埋100問就打日記..之後睇台灣野..
> 90. 而家最想見到邊個: 第3次..羅志祥∼你是我的巧克力..
> 91. 而家諗緊邊個: 羅志祥..你也太帥了吧..
> 92. 而家最想打既人: Janice..我都吾想..咁岩聽緊1首佢最難聽既歌..
> 93. 而家最憎既人: 冇..吾方便憎..因為心情好好..
> 94. 而家最想得到d 乜: 錢..時間..Show最新個隻慶功版..竟然未出..香港既..會吾會係太慢..
> 96. 而家既心情: 有些少矛盾..因為受睡魔既影響搞到有小小想發脾氣..但諗起1陣睇小豬..我就好興奮..
> 97. 而家既時間: 10:32
>
> 關於呢100 條題目
> 98. 對呢100 條有咩感覺: 今次真係幾好玩..吾該哂Ceci..
> 99. 用左幾耐時間做呀: 吾記得哂..但係都幾長...
> 100. o係邊度copy 番黎: Ceci比我的..
|