`|!Toby欣 '"日記本...,+°.`|
[ × '' 沒有人完整 卻有人能信任 才找到永恆 .°+°[
Tobeyim
暱稱: `|!Toby欣 '"
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
坦然,,*
長休,,*
她說,,*
重逢,,*
出發,,*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1149
留言總數: 137
今日人氣: 11
累積人氣: 45109
站內搜尋
2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天


保持,,* 分類: 未分類

                                 今日嘉嘉Sms黎..咁就約埋左1齊返學喇..2個慢慢的行...

                        返到去同Lam Lam媽咪個d傾計..開心..真係好鍾意你..得意..

                        上到去就2堂中文..哇塞..訓到超舒服..訓得超爽..落堂先起身..

                         之後2堂中史..因為訓左2堂呢2堂訓吾著..同Ceci傾下計..自己發下夢咁..

                         小息同Carmen1齊打汶汶..好玩的..不過撞到好痛..死人汶汶..

                         之後2堂Maths..悶悶的..訓下就過左..落堂Ms想留我..不過鬼鬼祟祟就走左..

                         Lunch同細珊..紫Ying..Ceci..嘉嘉去食..吾知做咩心情突然興奮..勁自High..

                         返到黎..梅子就岩岩返黎..咁就1齊周圍走..之後返班房..我超驚的人係我個位到..

                         絕對係快閃..真係吾知點解好驚佢..好似成日都髒髒的...

                         之後3堂普通話..心情難以平伏..開心到要轉圈呢..玩左超耐..勁開心..

                         不過玩完過後就係攰..聽Ms講左陣希特拉就昏昏欲睡..不過訓吾著..

                         放學比Ms留低左..問我做咩呢排咁冇心機..都吾知點解..佢都有標準答案啦..講咩姐..

                         但實際原因..只不過呢排趕做Art..過份疲累..同埋吾夠訓..加上日日返學等放假姐..

                         問完話就同Edmond..誠武落去睇波..哇塞..可愛的馬Sir..不過佢好似練習性球員咁..

                         之後呂Sir成日爆..未免係太型喇掛..真係超型..麥Sir同馮Sir打左陣..不過都好可愛..

                         邦邦打咁耐淨係做守個個..好想睇佢入的1刻..你都知會幾型架喇...

                         睇到5點幾就同細珊1齊走...返到屋企..就玩電腦..睇左陣野..吾小心咁訓左陣..

                         比自己嚇醒左..係屋企都咁冇安全感..可能覺得吾係有心想訓教..

                         起身就睇下野..執下野..等媽咪個d返黎..今日媽咪陪姨媽入醫院Check..

                         聽佢d過程..未免太驚險喇掛..嚇死我..Check完2個仲要去唱k...

                         好心就返屋企抖下喇..2個咁大個人仲咁貪玩..知吾知攰架..

                         陪完佢地..我就入房玩電腦..打日記..1陣可以睇陣野..但係我真係好攰...

                         呢排心情都幾好..如果係既話..都係好攰同好眼訓先會臭臉...

                         真係好想抖下..好鬼攰丫..但係好似好多野做咁..但係又好似冇交好多功課咁..唉..煩...

                                                                                          從前是場重感冒 要靠勇氣才醫得好* 

                       

                                   

                                  

                                                   

                                 

                                 

                                 

                        

      傻傻的1笑..迷瘋了*Show

              

                                          許瑋倫..不錯的美*

                                                       

                    

                                   

                                    

> 關於屋企
> 1. 屋企有咩人:    媽咪..姨媽..家姐..
> 2. 鍾唔鍾意屋企:      實際上係鍾意..但點都係不同個體..1定會有吾鍾意既1刻..
> 4. 最鍾意邊個屋企人:   鍾意媽咪既照顧..鍾意姨媽既陪伴..鍾意家姐既疼錫..
> 5. 最討厭邊個屋企人:     除左呢3位女人..其他都麻麻..
> 6. 覺得屋企溫暖嗎:  溫丫..我間房仲有溫Feel..
>
> 關於朋友
> 7. 你覺得乜野叫做友誼:  真係要2協插刀..冇機心..冇計較..不過最緊要都係開心..
> 8. 有幾多個朋友:  朋友有好多..
> 9. 係未每個都好fd:  差吾多喇..
> 10. 最鍾意邊個朋友:  細珊..紫Ying..汶汶..Ceci..Jose...數天光..
> 11. 最相信邊個朋友:    個個差吾多..
> 12. 你d朋友既特點:  傻傻的..得意的..表面同內裡好吾同..錫我..
> 13. 唔開心既時候會第一時間搵邊個朋友:   而家吾會搵Lu..靠自己..搵屋企人..
> 14. 記唔記得曬每個朋友既喜惡:   都Ok既..
> 15. 同朋友嗌交會點: 1陣就冇事喇..如果真心想嘈既..點哄都冇用..
> 16. 點樣先可以維持到與朋友間既友誼:  我覺得係互相既..如果佢都吾維繫..就勉強冇幸福喇..
> 17. 如果有一日, 所有朋友都離你而去, 你會:  我有屋企人..我識得搵我既開心..靠自己..
> 18. o係你心裡面, 點樣先算係好朋友, 好知己:  錫對方..識得體諒對方..不能造假..咁就好朋友..好知己..
> 19. 你有咩想同d 朋友仔講:  就算跌倒..也要豪邁的笑...其實是秦朗說的啦..嘰..但非常實用的..
> 20. 用一句不多於15 字既說話形容你d 朋友:   笑著的朋友是最美的啦..
>
> 關於愛情
> 21. 乜野係愛:  發自內心的..
> 22. 愛重要嗎:      重要丫..
> 23. o係你心裡面, 最想要點樣既愛情:  最想要相等既愛..愛得死去活來..無條件付出..但現實上係冇可能架喇..
> 24. 想唔想拍拖: 我個生活圈子太細喇..
> 25. 鍾意咩類型:   高..型..人格要絕對好..好似獅子座個d咁呢..
> 26. 有冇鍾意人:      羅志祥∼你是我的巧克力..(羞)
> 27. 點解鍾意佢:    他的一切是完美的..我既情緒可以跟住佢既每1句說話而變動..厲害吧...
> 28. 鍾意左佢幾耐:     其實好細個已經好鍾意佢..係前一..兩年先重拾..
> 29. 佢係一個點既人:     外表壞壞的..體貼的..努力的..超識哄人的..可愛的..超令仔的..超型的..不說啦..不知道說到什麼時候..
> 30. 平時見到佢你會做d 乜:  第1個反應1定係笑..
> 31. 有冇諗過要表白:  表哂啦..我識佢..佢吾識我姐..哈哈..
> 32. 而家呢一刻想同佢講乜:  你就是我 就是我的美...
> 33. 拍過幾多次拖:  不知講左幾多次都話吾記得..
> 34. 第一次同邊個拍拖:  吾方便回答..
> 35. 拍左幾耐:  吾知..離離合合咁..
> 36. 佢係一個點既人:  傻傻的..
> 37. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事:  吾講..
> 38. 對呢段情有咩感覺呀: 開心就是啦..
> 39. 而家有冇拍拖:  冇..
> 40. 拍左幾耐:  如果同小豬架話..拍幾耐我都願..
> 41. 同緊邊個拍拖:  我都想係羅志祥啊..
> 42. 佢係一個點既人:   又講丫..我吾怕煩架喎..
> 43. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事:  他帶給我驚喜..感動..但未曾傷心..驚喜的大笑..感動的大哭..嘰..
> 44. 對呢段情有咩感覺呀:  永遠都會係美好..因為最美好既野..就係未曾開始..
> 45. 愛/鍾意一個人, 最緊要係d 乜:   真心..真係最緊要..
> 46. 愛/鍾意一個人, 需要比人知道嗎: 需要..但亦需要勇氣啦..
> 47. 你會為愛付出嗎, 會付出幾多:  會..付出到不能付出..明白嗎..
> 48. 最想嫁比邊個:  再一次..羅志祥∼你是我的巧克力...
>
> 關於喜惡
> 50. 鍾意咩卡通人物:Pooh..唐老鴨..
> 51. 鍾意邊個歌手:  Show..Jolin..最鍾意呢2個人..努力的永遠會有回報..
> 52. 鍾意睇咩類型既戲:  血腥到要禁個d..死人臨樓..人地覺得係變態個d..
> 53. 鍾意聽咩類型既歌:    除左平時講個d..仲有重Bit個d..High歌..但吾係Remix..
> 54. 最鍾意邊首歌:   近期梗係《愛轉角》..嘰..太讚..我真係超"受"..感動死..
> 55. 鍾意咩顏色:  紅色系列..紅啊..粉紅啊.........
> 56. 鍾意食乜: 最近..係棒棒糖..1食快樂哂..
> 57. 鍾意飲乜:   凍檸茶..但吾識篤...我靠你咯..
> 58. 鍾意咩地方:   屋企..夜晚既沙灘..
> 59. 最鍾意星期幾:  星期5..因為放學就係放假啦..
> 60. 最鍾意邊個節日:  Christmas..生日
> 61. 最鍾意邊個月: 10月..嘰..
> 62. 最鍾意邊個季節:   冬天..快d凍死我啦...
> 63. 鍾意咩類型既人: 獅子座既性格..高..型..標準型當然是羅志祥啦..我一定在造夢..嘰..
> 64. 最想收到既禮物係:    化妝品..Bling Bling既物品..好大隻公仔..這3個我最愛啦..
> 65. 最想人地讚你d乜:  嗯..係讚都鍾意架啦..咁...你今日個妝幾令喎..
> 66. 唔鍾意咩卡通人物:    翻正版既抄襲品...
> 67. 唔鍾意邊個歌手:    泳兒..莫名其妙既反感..光良
> 68. 唔鍾意睇咩類型既戲:   10分鐘先講1句個d..
> 69. 唔鍾意聽咩類型既歌:  冇旋律起伏..唱得超難聽..
> 70. 最唔鍾意邊首歌:   好多啵..
> 71. 唔鍾意咩顏色:  幾隻Mix埋吾知咩既色..
> 72. 唔鍾意食乜:   黑色個配料..什麼黑椒..豆豉..
> 73. 唔鍾意飲乜:     狠狠的話比你知..蜜瓜奶...
> 74. 唔鍾意咩地方:    臭的..髒的..煩的..
> 75. 最唔鍾意星期幾:  星期2..過得特別慢..因為返學既第2日..
> 76. 最唔鍾意邊個節日:   勞動節..個名好似好?咁..
> 77. 最唔鍾意邊個月:  11月..冇咩假放..
> 78. 最唔鍾意邊個季節:   春夏..要熱又熱吾哂..又潮溼..
> 79. 唔鍾意咩類型既人:  賤人..人格超差個d..機心重..害人精..
> 80. 最唔想收到既禮物係:   吾令又得個擺字個d...
> 81. 最唔想人地話你d乜:  1d先入為主..自以為我係佢諗個d...說話
>
> 關於儀容
> 82. 覺得自己既樣貌係:  吾夠訓既樣子..
> 83. 係咩髮型:  稱吾上係長頭髮既長頭髮..稱吾上直頭髮既直頭髮..
> 84. 你化妝嗎:  化啊..
> 85. 滿唔滿意自己個樣:  麻麻..
> 86. 乜野叫靚:  個樣係吾係咁令真係冇所謂..最緊要係個心..人令心壞好難頂的..
> 87. 乜野叫型: 係適合既場合做d適合既動作..好似籃球場上適當既耍帥..盡力..好似今日呂Sir咁..就好型啦..
> 88. 用邊隻護膚/ 化妝品: 吾定..仲未搵到1隻係完全適合我既..
>
> 關於而家呢一刻
> 89. 而家最想做d 乜:  玩埋100問就打日記..之後睇台灣野..
> 90. 而家最想見到邊個:  第3次..羅志祥∼你是我的巧克力..
> 91. 而家諗緊邊個:  羅志祥..你也太帥了吧..
> 92. 而家最想打既人:   Janice..我都吾想..咁岩聽緊1首佢最難聽既歌..
> 93. 而家最憎既人:   冇..吾方便憎..因為心情好好..
> 94. 而家最想得到d 乜:  錢..時間..Show最新個隻慶功版..竟然未出..香港既..會吾會係太慢..
> 96. 而家既心情:   有些少矛盾..因為受睡魔既影響搞到有小小想發脾氣..但諗起1陣睇小豬..我就好興奮..
> 97. 而家既時間:      10:32
>
> 關於呢100 條題目
> 98. 對呢100 條有咩感覺:   今次真係幾好玩..吾該哂Ceci..
> 99. 用左幾耐時間做呀:  吾記得哂..但係都幾長...
> 100. o係邊度copy 番黎:  Ceci比我的..

2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天


很好,,* 分類: 未分類

                                         今日吾捨得起身..落雨好凍喔..不過好鍾意個Feel...

                        但係返學個陣..超多野拎..有點兒麻煩..排隊個陣好快就上得去..

                        上到去3堂English..哇塞..誰受得了啊..咁大反應既原因..係有人黎睇堂..冇得訓..

                         呢3堂我勁掙扎..試過好留心咁聽佢講野..但係佢1樣野講5次..好難持續落去...

                         試過做Art個d野..但係d野吾齊做吾到..想訓又訓吾到..極度想跳牆而走..痛苦..

                         捱過之後..就係Maths堂..又係發住夢過..1小息就飛奔過Art Room..

                         拎齊d野就返黎趕工做Art..之後世史堂..抄返上幾堂筆記..跟住諗住好留心聽書..

                         但係佢講d冇用既野..算了..照聽喇..鬼叫我係對世史有興趣咩..

                         中文堂..丫Sir超造作..我就係咁做Art..又叫我答問題..你吾想糗就吾好叫我喇..

                         Lunch得我同細珊食..去既沿途返既沿途..好似小朋友咁..係大街都喪玩..

                         絕對係吾理人地目光的..仲搞到差d遲到...不過真係好開心..笑到就黎斷氣..嘰..

                         之後3堂Art..本身要素描..但係Lam Lam媽咪實在太好人..比我地做埋d野..

                         1路喪做就1路喪傾..絕對識得苦中作樂..開心開心..

                          梅子就係我身邊係咁幫我..Debe又幫我畫野..尋晚紫Ying..Jose又幫我Print野..

                          實在太好感激喇..你地實在太好了..冇你地既幫忙..我1定交吾切..Thank You..

                          梅子仲陪我做到5點幾..太好了..我就係咁好緊張咁做做做..佢就係咁幫幫幫..實在太太太好了..

                          之後我就盡返d義務..陪左梅子去食野..佢成日冇食野..好慘..

                          跟住我地行左陣..之後就去左坐..傾下計咁..重拾2B的我倆...

                          差吾多6點半先返到屋企..之後我整野..整野同整野喇....

                          8點幾就有時間睇《轉角*遇到愛》..實在太好睇了..真令我感動..

                           睇完就上網..哇..睇到d野..實在令我心情太美好了..絕對興奮..

                           之後就玩電腦..1陣睇野..終於做哂Art喇..輕鬆輕鬆...

                           我今日心情實在太好了..開心開心..羅 志 祥 ~我好愛你喔...1切都微笑著..

                                                                                      尋覓愉快不要心多 微笑只得一個*

          

                                                

                                                        

                                                               

                                            

                                             

            

                    

                                     

     羅志祥..你會不會太帥了吧..

        瘋了的愛你..Show

     《轉角*遇到愛》-秦朗

                             

                           

                        俞心蕾..大S*千金小姐

                                         

        

 

                                                   快樂的味道*..

2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


野草,,* 分類: 未分類

                                     今日諗住可以慢慢咁行返學..無奈臨出門口發生小意外..搞到又飛奔返學..

                       返到去好無奈咁hei左陣..之後排隊亦好無奈..但係個腦1直諗Art d野..煩死..

                       上到去..2堂中史..係咁做Art..之後2堂普通話..抖左陣..同梅子..Edmond傾計..

                       係咁比Ms曾鬧..好煩..Ms係到惡..我地又吾鍾意..哄我地..我地又吾受..我地都吾知自己想點..

                       小息過左ART Room..hei左陣..係咁問野..因為實在太怕做漏野..

                       之後落去上P.E堂同梅子周圍hei..跟住2個係咁笑笑笑..咩都笑1餐..搞到勁攰..

                       跟住打左陣排球..笑到冇心機打..之後同梅子去左打籃球..笑死左..

                       Lunch同細珊..紫Ying食..1見到細珊..就又笑笑笑..笑整頭髮個個..xxx呢..

                       之後紫Ying整跌左杯野..搞到我成手都係..返去好似沖涼咁..成手淋..細珊做係到搞屎棍..

                       跟住上去個陣仲爆..細珊向後拱左我落樓梯..嚇死左..真係超驚..

                       之後又係到笑..3個傻哂..未上世史堂之前..有d野真係令我係心到恥笑出黎..

                       吾需要放到咁大黎睇既..加上我都吾知情..算吧..總之就.....唉..

                       1上世史堂..就訓教..仲要訓得超舒服..之後English堂..係繼續架..

                       對上2堂Ms走左都吾知..之後Maths堂..凍醒左..咁就係到發下夢...

                       放學個陣..因為要Oral又要留低做數..咁我就偷走..落去搵細珊..

                       仲撞到Ms..嚇鬼死..幾驚走吾到..之後同細珊..蕉洋1齊行返朗屏..

                       之後細珊上左我到整頭髮..2個又係咁笑..傻哂..跟住傾計..不錯聊..

                       傾到8點佢先走..我就又用左1個鐘去食野..沖涼..執野..

                       之後就做Art..做到12點半先可以停下工..聽日返學要繼續..但係有人睇堂..好煩..

                       聽日要交喇..好驚做吾切..唉..好耐冇睇野喇..好想睇野丫..好忙丫..

                       尋晚話睇《轉角*遇到愛》都冇睇到..實在太攰喇...好想要多d時間丫..

                                                                                我走得有點累 很想找地方停駐*

             

                            

                                    

                                    

                                    

                                     

                                    

                                    

                                    

                      Party Boy*團長..小豬