今日吾知醒喔..成搭4先起身..趕頭趕命出門口..攰..
個妝就化左d..個頭又淨係1半..亂糟糟咁出門口..有點討厭..
返到去2堂中文..又係半發夢半留心咁聽書..Enioy中..
之後2堂中史..好留心咁上堂..不過後繼冇力...係到發夢..
小息落左去食野..之後發生左dd狀況..咁就同Ms Lee上去先..
真係好鍾意Ms Lee..朋友似的..每次你都會係我身邊..心足喇..嘰"
之後2堂Maths..好似又開始有模糊點喇..不過會繼續努力聽書..
好鍾意靜靜地聽下書..乘機發下夢..Enioy的..Lunch..分開左食..
返到黎..就自己上左去搵Thom先生同菜心先..之後區江都陪埋我上去..
之後佢地教我玩Psp..好似白痴喔..咩都吾識..不過對於呢d..真係白痴來的..
跟住3堂普通話..同梅子..Edmond傾計..好有技術地兜個圈比人話..佩服..
3堂都傾計..好多野都頓時吾明..之後落左去..好多老師係到盤旋喔..捉人喔..
放左學..同Edmond係下面hei左陣..本身諗住等菜心落黎的..
但係Jose話佢地放4點..咁就返屋企了..返到屋企玩左陣電腦..
之後開始裝身..化妝..5點幾出門口..1上車就係咁打機..正的..
跟住過左去買左d野..之後就行過去食飯..行既過程間..
竟然係巧合地..見到D-Day間鋪喔..間鋪真係幾令...真巧合..
之後就去食意大利野..張野意大利文既..屈機..咁就交比珊珊家姐..
跟住4個傾下計咁..我發覺雖然識左16年..但係你地1 d都吾了解我..
你地要繼續咁樣諗既話..咁恭喜哂囉..你地繼續吧..巧合的1家人..失望..
食到9點半到就搭車返屋企..又係咁打機..正的..
返到屋企..就即刻沖涼..之後打日記..1陣睇野..但係好攰了..
我很狼狽的將我的眼緊緊閉上了*
   



要發片囉..緊張*SpeShow




|