`|!Toby欣 '"日記本...,+°.`|
[ × '' 沒有人完整 卻有人能信任 才找到永恆 .°+°[
Tobeyim
暱稱: `|!Toby欣 '"
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
坦然,,*
長休,,*
她說,,*
重逢,,*
出發,,*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1149
留言總數: 137
今日人氣: 1
累積人氣: 45099
站內搜尋
2006 年 11 月 16 日  星期四   晴天


失望,,* 分類: 未分類

                                       今日吾知醒喔..成搭4先起身..趕頭趕命出門口..攰..

                          個妝就化左d..個頭又淨係1半..亂糟糟咁出門口..有點討厭..

                          返到去2堂中文..又係半發夢半留心咁聽書..Enioy中..

                          之後2堂中史..好留心咁上堂..不過後繼冇力...係到發夢..

                          小息落左去食野..之後發生左dd狀況..咁就同Ms Lee上去先..

                          真係好鍾意Ms Lee..朋友似的..每次你都會係我身邊..心足喇..嘰"

                          之後2堂Maths..好似又開始有模糊點喇..不過會繼續努力聽書..

                          好鍾意靜靜地聽下書..乘機發下夢..Enioy的..Lunch..分開左食..

                          返到黎..就自己上左去搵Thom先生同菜心先..之後區江都陪埋我上去..

                          之後佢地教我玩Psp..好似白痴喔..咩都吾識..不過對於呢d..真係白痴來的..

                          跟住3堂普通話..同梅子..Edmond傾計..好有技術地兜個圈比人話..佩服..

                          3堂都傾計..好多野都頓時吾明..之後落左去..好多老師係到盤旋喔..捉人喔..

                          放左學..同Edmond係下面hei左陣..本身諗住等菜心落黎的..

                          但係Jose話佢地放4點..咁就返屋企了..返到屋企玩左陣電腦..

                          之後開始裝身..化妝..5點幾出門口..1上車就係咁打機..正的..

                          跟住過左去買左d野..之後就行過去食飯..行既過程間..

                          竟然係巧合地..見到D-Day間鋪喔..間鋪真係幾令...真巧合..

                          之後就去食意大利野..張野意大利文既..屈機..咁就交比珊珊家姐..

                          跟住4個傾下計咁..我發覺雖然識左16年..但係你地1 d都吾了解我..

                          你地要繼續咁樣諗既話..咁恭喜哂囉..你地繼續吧..巧合的1家人..失望..

                          食到9點半到就搭車返屋企..又係咁打機..正的..

                          返到屋企..就即刻沖涼..之後打日記..1陣睇野..但係好攰了..

                                                                                       我很狼狽的將我的眼緊緊閉上了*

         

                                              

                                                

                          

         要發片囉..緊張*SpeShow

                       

                                      

                                         

                                                       

2006 年 11 月 15 日  星期三   晴天


冇用,,* 分類: 未分類

                                        今日頭3堂就English..Ms又叫我地做Listening..

                          不過係吾計分..咁就吾想做了..咁就係到發左1堂夢..訓左2堂.. 

                          之後Maths堂..教新野..因為有人黎睇堂既關係..個個扮勤力..爆的..

                          小息落左去F班..係到玩數獨..真係幾好玩..不過難左d..

                          之後世史堂..努力的上堂..Ms好得意..愈黎愈鍾意Ms Au呢..

                          跟住中文堂..本身丫Sir好火..不過吾知我地講左d咩..態度全變..

                          Lunch1大班人去食..今日真係好似好多人咁..可能坐埋1齊..

                          返到去上左F班..hei hei玩玩咁..之後3堂Art..嘩..努力的嘗試..

                          Feel到Ms係咁比信心我..真係好愛Ms Lam呢..好得意喔..錫死了..

                          之後梅子心情不太好..我地係咁乜都講1餐..希望佢可以好d喇...

                          跟住繼續課外活動..同紫Ying諗野..之後Ms又話紫Ying..Ms發火..好得意喔..

                          放左學..落雨喔..咁就打陣排球先喇..好好玩呢..好鍾意呢..係咁傻笑..

                          打到5點到..Thom先生同菜心個d落左黎..咁就1齊走..

                          5點半返到屋企..之後玩下電腦..跟住睇台灣野..好笑的..減壓的..

                          之後又整下野咁..玩下電腦...好想做Art..但係自己吾想拎時間出黎做..矛盾的..

                          好難暸解你既明白...................咚噠..咚噠

                                                                                假裝緊閉著眼 不要看*

                   

                                 

                                 

                                 

                                 

                                  

                                                    

 You Gonna Show*精舞門

                                                          

                                  

                             

      

                                             

 

 

2006 年 11 月 14 日  星期二   晴天


定義,,* 分類: 未分類

                                       今日拎左好多野返學喔..個袋好重好重..

                         頭2堂中史..對卷..絕對眼訓..不過撐著撐著..努力過左2堂..

                         之後2堂普通話..半發夢..半入狀況..好快就過左Lu..

                         小息換完衫就落去食野..之後P.E堂..出左去..Ms教左陣籃球..之後就打排球..

                         Lunch都係差吾多喇..都係好多人1齊去食野..

                         返黎就世史堂..絕對眼訓..都係撐著撐著..因為真係要聽書丫..

                         不過之後English堂..黎個不醒人事..訓到半身麻痺..超痺..

                         之後Maths堂..精神既聽書..不過聽吾明..唯有再入狀況多d喇..

                         放左學..要Oral..留心咁聽Johnny講野..今日佢好得意呢..

                         Oral完..仲要補Maths..邊努力改正..邊聽書..真係吾想聽概率呢..

                         搞掂哂d野..差吾多5點返到屋企..之後發生左小小狀況..

                         跟住就繼續玩電腦..之後就睇左陣野..跟住就執下野..整下野咁..

                         噢..聽日又好多野做..又吾知放幾點了..好似攰左d..

                                                                               我心痛的感覺竟 如此的強烈*

                 

                               

                               

                                

                                        

                            簽名會..SpeShow*