今日起身真係有點兒炆..不過算了吧..
之後同Yoyo返學食左小小野..跟住就上去喇..
係到同Edmond執銀包..超沙的..執左超多野出黎..
跟住就調位..又係同返Yoyo坐..調完位..之後就上Maths堂..
上左2堂..之後小息..過左F班..無聊的,,
之後出左去同Cindy個d傾計..好似冇見好耐咁..
唉..20分鐘內..可以1個眼神令我心情直跌..亦都可以1個笑容令我心神不定..
真係矛盾,,胡思亂想的我..小息之後..Yoyo就睇書..我就係咁同Ceci傾計..
跟住落Hall聽野..訓左陣..同Lee Lee講野先醒..
放學就同Yoyo去食野..之後上左我到..大家都攰了..
無話題講..只係想快d到3點..之後訓教...
3點Yoyo去左拎相..我就即刻訓教..5點醒左..
睇野睇到9點..媽咪就返黎喇..買左對鞋比我..開心的說..多謝..愛死你了...
之後陪下佢..跟住就入房玩電腦..之後就黎打日記喇..
再吾打..會比人責怪至死的..Yoyo..係咪丫..?
越要開 越要解 讓我更加擔心我狀態*
  
 



Show*No.1..Best


|