`|!Toby欣 '"日記本...,+°.`|
[ × '' 沒有人完整 卻有人能信任 才找到永恆 .°+°[
Tobeyim
暱稱: `|!Toby欣 '"
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
坦然,,*
長休,,*
她說,,*
重逢,,*
出發,,*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1149
留言總數: 137
今日人氣: 5
累積人氣: 45103
站內搜尋
2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


反差,,* 分類: 未分類

                      今日個電話響左好耐先禁熜佢,,幾吾想起身..之後打比Cindy,,再訓過..

         隔左陣,,就整野喇..之後就去搵佢喇..真係好遲先返學..返到去個個好似吾歡迎你咁..

         一排坐哂係到..又吾講野..又吾笑咁*吾知想點..咁就同梅子個d傾計...

         上到去就2堂中文..不太悶,,因為作文*開心的..又作左超多..岩岩交得..

         之後2堂普通話..對卷*吾係講笑..4份都合格..Ms古仲讚我的..不過好老尷..

         真係好開心喔..其實普通話我都有出點兒力架..有溫1小撮架..

         跟住成班要寫紙..因為Ms古話傻南打馬同學..咁就要寫紙喇..我寫到吾清吾楚的..

         小息落去hei..之後上黎就2堂English..開心到死左*作文合格..仲要好高分,,瘋了..

         係咁同汶汶係咁玩,,玩到天翻地覆了..好似好耐冇玩過..笑死了*不過亦都痛死..

         之後Maths堂..又對卷,,吾合格的..不過慣了..預料多1分..不知點解咁低分都冇吾開心..

        Lunch同埋Cindy..嘉嘉去左VIP食野..返黎同Cindy諗緊放假d大計..好想快d放假同佢玩喔..

        之後2堂世史堂..又係合格,,不過吾知點解好開心..因為死得吾嚴重..叫吾合格既高分..

        跟住Ms Au係到講答案..我就同汶汶係咁玩..係咁成日比Ms望住..嘰"好曳..

        放學落左hei陣,,咁就返屋企..返到去3點幾..好早喔..之後玩電腦,, 4點就訓教喇..

        訓到6點4先醒..之後玩左陣電腦..就出去壽司亭食野,,仲買左2件衫..好開心喔..

        9點到返到屋企..整埋d野,,玩多陣電腦..10點半就開始睇野..睇到12點,,未睇完的..聽日先,,

                                                                                     不知那個來得幼稚 不知某個會更覺自私*

                            就公佈1下,,我d爛成績吧..*

            中文..   Listening:36分..完全係錯愕的..竟然咁低分..吾合格..
                        Reading:36分..好似好開心咁,,比預期中高..
                         綜合:34分..嚇死左..吾合格,,有點兒失望..
                        作文:44分..好彩合格..因為淨係對呢份有d期望..
                        Oral:29分..第1次咁低分,,只怪佢係討論..
                                                            好似完全都差d咁,,不過作文合格已經好開心了..[Pass:40分]

        English..   Listening:44分,,又係吾合格..不過估吾到,,都有咁高分姐..[Pass:60分]
                          作文:15分..哈哈*值得開心1番..拎到個陣,,完全嚇窒了..咁高分..[Full:20分]
                          Reading:14分..未免太低分喇掛..不過冇乜吾開心..[Pass:28分]
                          Oral:??...因為未派既關係..不過吾會高分得去邊..
                                                                   其他吾合格算喇,,我又係淨係對作文又期望..好開心喔..

           普通話..     Listening:85.5分,,嘰*超級開心,,如此的高分..最高分個個90分喎..
                           漢語拼音:47分..嚇死了*幾驚吾合格..
                           Oral:62分..雖然係合格..但係吾滿意..可以更高的..
                           語音知識:47分..呢份1d都吾識..仲可以合格..開心喔..
                                                           4份都合格丫..太開心了,,好有滿足感..嘰"

          Maths:6分..哈*慘敗..40分合格..仲可以咁低分..我已經慚慚習慣*嘰,,
          世史:29分..係吾合格..[Pass:32分]..都算高分喇.成班都冇乜人合格..我仲要冇溫過書..靠老吹..
         中史:??..未派喔..不過已經有心理準備..睇下佢可以幾低分..嘰"

         

                                 

                          

                                

        每日必需品..嘰",,Show*小豬..

                                               

                           

                                         

                                       

     太得意喇掛..唐老鴨*Cute,,

                               


                                               

2006 年 3 月 29 日  星期三   晴天


派卷,,* 分類: 未分類

                                今日又係打完比Cindy..之後又訓返,,今日整野整左好耐..

        而家返學愈黎愈遲..返到去好快就打鐘喇..上到去2位班主任又講野..

        之後係咁同汶汶玩..成日講野比佢地偷聽..跟住d人又成日望住我..傻的"

        跟住2堂中史..又吾派卷..激眼訓..但係又吾想訓..咁就又同汶汶玩..打架*好耐冇打喇..

       之後分組..Yoyo講左句..重則爆血管,,笑死了我*不過我吾係咁鍾意分組..煩的,,又嘈..

       跟住English堂..Ms Chan講左1大堆廢話先派卷..仲要得返5分鐘..

       份卷最後有句See Me..咁就去搵佢喇..原來同我講成日掂到條邊..又拎吾到分..

       雖則係吾合格姐,,但係吾知點解d人成日講話差少少姐..我都幾開心既..冇乜吾開心..

       小息落左去hei..Edmond冇啦啦講養豆腐..搞笑的"之後上去2堂中文..

       有4份,,得1入合格..就係作文喇,,但係有2份真係差幾分..整體黎講好似好左咁..不過討論1定拉低哂..

       期間突然有1刻..差d訓著左..Ms房係咁望住我..就黎撐吾住了..好鬼悶"

       之後Art堂..好有心機咁起稿..起到差吾多就打鐘Lunch Lu..

       成8個人去左VIP食野..返到黎就即刻上去喇..本身都仲有d心機架..

       不過愈素愈吾順..咁就放棄左佢..第1次放棄,,Ms係咁話我冇心機..我都吾想*

       放棄左之後,,咁就2邊視藝室..周圍走..期間望落去..有個傻人係到打波..仲打到塊面..笑了很久,,

       之後入返去..同傻南係到玩..超傻的"教左佢超耐都吾Ok,,好似痙攣個d..又笑左好耐..

      放學就落去hei左陣,,之後就陪Yoyo過水邊睇野,,差吾多4點7先返到屋企..

     玩電腦玩到5點,,就訓教喇...7點半先起身,,之後就玩下電腦,,玩下Msn咁...

      10點就開始睇野,,睇到12點幾..不過都未睇哂..太攰了*好想快d放假..可能訓教,,好開心*

                                                                                       最常說不知道   最懶得動腦,,*

                             個名好岩你丫,,摯友*

                       

                            

                              

                  真摰,,*楊丞琳..

                          

                                         

                                          

                                      

              

2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天


衰人,,* 分類: 未分類

                           今日6點半打比Cindy..之後繼續訓,,訓到7點2先肯醒..太眼訓了...

         但係尋日超早訓..出到去等埋嘉嘉都搭11Lu..咁就返學了..返到去*冇乜人...

         繼尋日車匙bb比我嚇到拎住支咪衝出K房後..今日上樓梯又比我嚇到大叫...

         之後返班課..考普通話..考左3份..都11點5Lu..咁就落去3樓..考English Oral*

         吾知係到講咩..之後肥雞講d超好笑..同紫Ying激笑..停吾到,,2個丫Sir係咁望住..

         好鍾意紫Ying喔..吾錯吾錯,,F.3已經好鍾意*好鬼得意..今日2個真係笑死左..

        差吾多12點幾落去搵車匙bb..之後去食野*態度超差..激煩.."

        差吾多1點幾就各自返屋企..係咁玩電腦,,睇返以前自己日記..發覺自己d諗法變左好多..

        之後有個衰人..係到解釋左1陣..都係冇用架..咁就理佢...咁就睇野..

       愛殺17愈睇愈好睇..劇情很好的..好鍾意Angela,,睇到6點幾到..

       1玩電腦..衰人又解釋了,,唉*愈講愈吾開心...心情超差的..我太情緒化了,,

        咁就冇理佢...咁就睇野,,睇到9點"之後傾返計..好d咁喇...冷靜了,,

       不過好吾舒服,,好似發燒咁..之後10點幾車匙bb打比我傾電話...

      係咁講d白痴野..2個笑傻左..笑到好鬼攰*1陣會睇野既... 

      今日成日都好吾開心...好似好想喊咁,,只怪衰人吧..影響我心情*

                                                                                    原來逃避感覺亦怕亦存在...................

                           

                                      呢2句..同衰人講既..*

                  

                   

              

                                                         Hit*楊丞琳,,