今日成7點7先起身,,超趕咁整野..8點返到去...今日落雨唷"..鍾意
上到去係咁同汶汶玩,,又幫佢做功課..之後2堂中史..同汶汶係咁傾計,,又玩擦野,,佢成面都係*嘰...
小息本身同緊佢玩,,之後問左佢d野..突然好激動..搞到我幾內疚...傻汶汶*
之後2堂中文,,俊*答d野好搞笑...吾知做咩佢懶左好多,,好似吾想讀咁><,,*
Art堂本身素描,,但係突然又防火演習..不過好好玩*係咁同KK玩,,嘰*傻佬..
Lunch同Yoyo係學校食..之後汶汶返左黎,,本身想搵佢*不過佢個到好多人...擔心
跟住我自己係上面,,Yoyo繼續係下面等..之後做左d低B野..好耐未試過..瘀的"不過好開心..
之後繼續上2堂Art..今次好努力咁畫...放學落去企左陣,,之後無奈比Yoyo鬧...
本身冇野的,,但係d人激吾知點...好煩*之後菜心又吾知聽左d乜,,唉*搞到我好吾開心囉...衰人,,
返到屋企,,激吾開心..又擔心汶汶..搞到好想喊*之後汶汶add我,,Yoyo又打比我..
咁 1路玩Msn,,1路傾電話..Yoyo又呷醋,,傻的*你同汶汶,,我都愛*
之後睇左陣台灣野,,,差吾多9點訓左,,訓到10點半又起身....又吾玩電腦,,又吾訓教..淨坐*
發左陣夢,,咁就玩返電腦,,不過汶汶Off左Lu...好想知係咩唷"....期待,,好驚佢呢幾日吾On,,
.◆ *﹏在我心底 變成了秘密.°o



美男子,,鄭元暢*1千億個既戀上..Joseph*小綜,,
Feel,,*




|