我ge第一次係今日獻左俾表妹....
而佢ge第一次都係今日獻左俾我....
唔好亂霖野ar
我地指ge「第一次」係第一次同其他人出拱北姐(即除家人以外)
我地買左好多野ar~
例如我就買左一個domo仔ge碎銀包
表妹佢就捧左個香蕉公仔番屋企
唔好睇表妹細細粒敢,其實佢殺價好勁ga \(>m<)/
本來哥件3要60幾蚊ga
但係表妹佢扭扭擰擰唔想買哥陣
個鼓頭婆就減價減到30蚊(勁!)
哥直髮夾都係,本來哥個野話要80幾蚊
我地就即克走,行左幾步之後
佢竟然減到40蚊wo >0<
不過我地都冇買到 ^ w ^
之後又去左其他鋪頭買野(呵呵~)
唔打na~聽日重要去睇戲
今晚唔做功課,就做唔哂ga na
係敢先na,留Comment ar
\(>w<)/ byebye~
|