今日同左同學去左OceanPark Halloween
5:00到左金鐘跟住去大家樂食野
5:30搭629去大樹灣入口,但係到正門之後,個司機話上面塞車,
要我地係到落車,如果要去大樹灣入口就去搭接駁巴士,
我地認為轉巴士再上去都唔知幾點,所以決定係正門入.
6:15一入到去見到四周都係人,所以我地就衝左去娃鬼工廠到排
排左半個鐘先入到,入到去俾人迫左排頭,
係入邊行果陣我啲同學叫到好鬼大聲(差d聾)
出到黎一個二個仲係到驚緊,我就係到笑.
7:00 我地排隊搭纜車,排到一半,見到何倩明老師同佢男朋友.
7:30 到左山上之後,我地去左玩沖浪,
但係唔知點解,我覺得呢個沖浪無以前咁刺激?
hold
|