"★TOMMY Diary★"
☆°ㄟI used to think that I could not go on
And life was nothing but an awful song
But now I know the meaning of true love
I'm leaning on the everlasting arms....
Tommy
暱稱: 湯美
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-08-23
**.....**
**利是**
**哈哈^^"**
**去旺角行街街**
文章分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 120
今日人氣: 12
累積人氣: 5357
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 11 日  星期二 晴天
**清明節@@**

今日係清明節, 我首先係道同大家講聲.....重陽節快樂!!!

夜晚黑 grandmother 黎左我地道食飯呀....好多送食
我都係咁食左好多飯~~

食完就打下機....之後打比麟...問佢尋日唱K 點....
哈哈~佢話好多人,好驚~之後又話原來個個唱K都唔多得GE.....
到佢唱果陣全場靜晒~~ 嘩~麟哥呢期正la~~~
之後講左陣野就收了........

之後就同妹枝,迪,mar哥,佢地玩MSN啦......唉!妹枝話我聽佢個鄰居唔見左隻狗wo...
唉!真係慘....咁都會唔見....宜家都仲未搵番.....唉!!

之後傾左陣....唔知咩事妹枝sd左o的咸相比我........我好無奈!
之後sd左3,4張比我之後就停左=0="好彩~~

傾左好耐了~~跟住就沖涼了~
之後就sleep lu.....

Post Up By︰2005-10-12 01:04 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Tommy 的日誌)


兔仔 於 2005-10-17 11:32 PM 發表:
嗯~ 係呀~ 你好得意~
清明節同人講重陽節快樂~
最得意果日唔係清明節~
你真係得得意意呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有乜咁好笑一口一||||
Posted at 2005-10-29 02:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



兔仔 於 2005-10-14 01:27 AM 發表:
為什變0左清明節?
你都幾得意ga wo~
次次d節日都…
哈哈哈~
我知我知~ 因你是傻的~
卡卡卡~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~~係wo,得得得!
我改番了,多謝你提一提我~
拿拿拿!!你唔好話我傻ar~
我係得意!!明白未!XDDD~
Posted at 2005-10-14 01:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]