!!呢排真係好唔得閒~ 攪到打唔到日記-.-!! 講番今日先, 今日12點中醒左..... 之後唔知做乜....到左6:00左右..約左麟,敏,基,3位朋友仔食飯.... 一路食一路傾計,睇雜誌..... 食到咁上下....就行左去吉島番ar成成, 但係基同敏都唔想等.,,, 之後佢2個就走左lu... 得我同麟等佢.............. 之後3個一齊番home了~ ps:今日買左古巨基隻碟!!正爆!!!