| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 24 日 星期四 |
 | |
**出糧的前夕- 唱K**  |
圭哈哈~~
真係好耐冇寫日記了!
真係得閒死,就唔得閒病丫
今日我同亞麟都放假....
真係好難得一齊放....
亞麟就去佢亞城HOME打機....
我就大約3:00左右先去佢道玩....亞爺都黎埋~~
玩到咁上下.....我同亞麟就走了....
因為我地約左angel同Scottie佢地唱k 嘩架架架架 ^__^v
好開心~好耐冇唱K仔了.......
嘩~原來Angel 好like唱英文歌嫁~~果然係大學生!....
Scottie 唱歌都好掂下...不過佢笑同講野好鬼死似梁詠琪==佢男友就好la...............^^"
今日唱K 我成日比Scottie笑=o="......但又唔知佢笑乜鬼野wo
攪到我成日都唔多敢唱.....嗚..........慘慘!>oo<"
之後我仲唱錯埋o的歌詞tim.......=口=|
不過唔緊要.....我靜雞雞地錄左Scottie唱歌~~
呵呵呵~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
拎黎做聆聲先XDDDDDDDDDDDDD~
PS:唔講...眼訓了!~ <<聽日就出糧....真係巧啦>~~~~~~~~
|
| Post Up By︰2005-11-25 12:49 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|