今日又係好平常咁返工~ 又sale左 1 機~ 都算係咁la~~~ 之後到左3點幾~就同亞健一齊去食晏! 傾下計~吹下水咁la~~~ 之後就返番工司lu~~~ 冇耐.....=7:00= 放工lu~~~ PS:12月了~好開心呀~因為就黎到聖誕節喇!! 唔知到時同邊個一齊出去玩呢@@a?""""""""