今日終於放假lu~~~~~~~~~~ 唉!本來諗住買條levis都好丫,唉~又係買唔到.....(so unhappy) 唔知點解我地公司總是咁多 要跟~~~ 實左太可怕了!! ps:<<祝一切都順利過度吧>>