| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 25 日 星期日 |
 | |
| **Tuesady Wednesday Thursday Friday Saturday nights** |
今日真好!開到4機1 Printer
都係多得我同事同我一齊ge努力!
lunch同左現代ge scottie一齊食lunch~
之後到左夜晚左右成班係道玩~~
我成日比IBM條粉友[健]"給"印仔=0=|
之後亞健係道學我整o的怪聲出黎....唔....唔......咁...
同埋學我"哎呀"咁叫~~~好得意耶 (XDDDDDD)
歐 陽
90xx 38xx <~=.= 亞健果個印黎><.....遲下post果印ge相出黎先~~
不過真係好好玩~~~
*********************
*********************
PS:如果有人問我:
你會揀"名"或者係"利"
我可能會答佢"名"..........
|
| Post Up By︰2005-12-26 02:09 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|