哈哈~~ 左上我同事KOO 右上同事+朋友LUN 下面果果條死粉腸就是我了XDDD [此圖而dele] 圭卡卡架架KAKA~~ 呢幅野我自己都覺得好白之~ 我係道扮緊古巨基個星戰隻大碟ge其中一幅相XDDDDDD PS:注目:支炮係假的!你地估下係咩!? HEHE **聖誕節快樂!!** TOMMY上