今日係我放假ge日子! 阿迪約左我今日去唱k-lunch 大概有5個人(包括我) 迪,鳳兒,我,pan同佢女朋友~ 今日唱k真係有o的冇隱~~ 把聲已經唔掂~ 點o的歌......都唱唔到~~~ 真係有如:冇左隻手ge鋼琴家一樣~ 被廢了........ 之後就去左打保齡,鳳兒因為要去飲茶so唔去lu~(可惜!) 我地就4個人去玩啦~~~ 哈哈~~都幾好玩ge~ 玩完我就去左吉島電腦部道"hair" <~豆留的意思=.=" 之後我就同埋亞koos一齊陪亞健食野~~~ 食完...我就走左cut 頭了!! 嘩~cut左個攪笑頭!! -----完----- PS:開始感到有點兒泛味了