| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2006 年 1 月 23 日 星期一 |
 | |
*今天不錯*  |
今日10點幾就醒左....不過我12點幾先起身=0=
之後打下機,聽下歌咁玩下MSN咁...因為我今日番2:00ma
番到去一陣, 我同事就食飯喇~~
咁得我一個人睇住~~
之後佢番黎...就到我食~~
今日同左玩具部果面o的女仔食飯~
仲有新黎左冇耐ge 女仔...好似叫Aka
之後去左一間唔豬叫什麼ge餐廳...
間野幾正~o的野食都ok,不過最衰我朝早打左個邊爐=口=||
有點兒飽的感覺!
不過食飯果陣都好好玩~
亞Yoko就勁講佢自己o的野~
之後冇啦啦交換貼紙相睇~~~~~~
哈哈Yoko之前o的相好鬼攪笑~
張張相刀唔似佢ge~~~~~~~
之後亞Aka仲得意~
比我睇到佢ge身份證同八達通果張相~~
哈哈哈~~~~~~~~~
真係唔似佢...
跟住又搶左kitty部電話睇 ~~~
傾左一陣計~就走lu~~~~
番到去繼續工作!!~~
PS:明天天天天 放假假假假假~~~~~~~~
|
| Post Up By︰2006-01-24 12:41 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|