| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 1 月 19 日 星期三 |
 | |
| 唱K |
今日真係勁開心,因為呢,我地成班同學仔放左學一齊去唱k,
不過本來Teddy話唔去ge,但最後都去喎~今次去唱k真係齊人ar
去到之後...唉!諗住唱k-lunch,典知冇得唱,得happy hour
不過全體都話唱囉,不所謂,.....
開頭唱都係一齊唱,因為唔知係咪多人淆底得滯.......之後先2個3個咁唱~
不過有件事唔知係唔係好!有人話我唱歌似xxx,亞Teddy重錄我唱歌比佢女朋友聽喎,我都好淆底,不過都要唱埋落去-.-||
之後Teddy重想叫我唱xxx,佢話想錄埋佢=.=(心想:我第日紅左做名星ge話,我第1個多謝ge人係Teddy=.=||)
ps:有點兒自大tim,,圭卡卡卡卡XDDDDDD
之後teddy同tony同銘 3個有事早走左,得番我地幾個.....
到左好耐就唱完lu~~~
番home訓覺~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
| Post Up By︰2005-05-17 03:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|