"★TOMMY Diary★"
☆°ㄟI used to think that I could not go on
And life was nothing but an awful song
But now I know the meaning of true love
I'm leaning on the everlasting arms....
Tommy
暱稱: 湯美
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-08-23
**.....**
**利是**
**哈哈^^"**
**去旺角行街街**
文章分類
全部 (143)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 143
留言總數: 120
今日人氣: 9
累積人氣: 5354
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 3 日  星期一 晴天
*傑仔開學lu 好開心!齊齊番學la~* 驚訝

今日...係傑仔第一日番幼稚園ge日子~~
哈哈~好開心...媽媽一早幫左bb仔買整晒所有野
之後就等夠鐘番學lu~~~
12:50分左右我就幫bb仔換好晒 3仔,褲仔同鞋仔...
之後媽咪,婆婆就同bb仔去番學lu~~
哈哈,睇到bb仔 好似好開心, 好想番學咁,...(平時好多bb仔第一日番學都會喊,唔知佢會唔會呢?)

媽咪送左bb仔番學,就番左黎,佢同我講...佢一o的都唔喊, 仲好開心tim...
hehe...bb仔真係好like玩牙.....

我就自己係HOME聽歌,又後睇左岩岩dl落黎ge摔角睇, 嘩嘩! undertaker宜家好恐怖呀,左好多....
不過成日唔見The Rock出現...真係有o的不甘...
冇耐就見到妹枝個傻婆 msn on左ine...我就add佢la...問佢係咪真係同我4:00左右一齊去接傑仔放學....
之後佢就話go...仲即刻沖涼tim....咁我就換左個"落街買野Look"一陣就去左school了

去到門口, 我就好奇地 啤一啤對門入面一陣一諗住睇下傑傑係唔係道la~
點知....突然傑仔就出現左...仲衝左出黎門口搵我tim,嘩~之後有2個miss好驚咁撈番傑仔入去..
bb仔入番入去...佢仲轉身同我say 88=口=|||

等左陣...就打左比妳枝...原來佢仲未出門口=___= ,佢攪左陣就到左了,...
入到shool 入面...我又諗住又啤一啤間room la ,bb仔佢又衝出黎了-.-"
miss都冇辨法...比我地走先了~~

之後妹枝就買左"的搭"糖比傑傑...haha買完就見到傑傑好得意咁行路~
買完糖就番home換左套校服就一齊去左食"賣當勞" 哈哈好開心...
我同傑仔同妹枝一齊飲杯....不過妹枝佢唔肯同我飲杯>0< 只係同bb仔飲杯!
哼!~好過份呀~~之後我又同佢玩踏腳wo, hehe bb仔都玩埋一份~~

食完野就去左惠康玩Shopping 了!!~~
一路行就一路玩...本來bb仔唔肯拖妹枝隻手架, 後尾竟然肯拖wo.....>_<"
玩左陣就唔玩,走了!

之後妹枝就陪左我地番home了, 佢就約左朋友食飯>.<"

我之後就番到home就嘆冷氣,wow,真爽~~
之後冇幾耐妹枝打黎話佢fd 仲未走得...
之後就叫左佢黎我home坐陣la.....哈哈~
佢之後打黎話係我樓下,我就扮晒野咁講左個大話呃佢上黎然後........=口=||
然後...戴左個"奪命狂x"面具....鬼佢...
不過今次嚇得佢唔驚...唉!下次要努力!

之後就一玩電腦...玩左陣,唉!!比人迫畫留言畫板...
仲要係呢...畫左o的佢唔like ge野又左wo....唉!
畫得咁辛苦!佢真係衰呀!!!

玩玩下我變左2個魔術佢睇,一個成功左, 一個就..................................................
玩左陣佢fd call佢了,之後就走了~~又得番我個人了>_<.....

之後做ge野好悶.......唔打了!你估下呃...............
PS: 女人遲到係一件天經地道的事, 相反男人遲到才是一件慘事!!

Post Up By︰2005-10-04 02:21 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Tommy 的日誌)


妹枝 於 2005-10-18 03:47 PM 發表:
唔知邊個之前話唔會買比佢既呢..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我囉!!
但係我講就係咁講姐~
不過我錫佢MA
SO咪買比佢囉~
^V^
Posted at 2005-10-29 03:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹枝 於 2005-10-15 08:03 PM 發表:
=.=我以後都唔去接佢..就唔洗買啦...
>.<嗚..我好hurt呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

車~
你唔去咪我買比佢囉
我都好錫bb嫁~
Posted at 2005-10-17 03:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹枝 於 2005-10-14 01:19 PM 發表:
-.-點解要我呀-?-''
真的嗎..得bb咋..咁你呢~hehe~?   
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解@@a?
哈哈~好簡單姐....因為係你先會買糖比佢囉^^......
梗係真啦.......
我?  冇啵~ 呵呵呵~~~~~~
一o的都冇啵.....
我只係掛住你果幾餐飯咋~
你快o的還比我呀~
XDDDDDDDDDD

Posted at 2005-10-15 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹枝 於 2005-10-12 02:25 PM 發表:
-.-你咁衰架..唔買比佢..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆


呢o的野....就梗係搵你做架啦啦啦啦啦~~~~~
我梗係做醜角嫁啦,呢o的野~~"
bb仔掛住你了"~~
Posted at 2005-10-13 10:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹枝 於 2005-10-10 10:18 PM 發表:
-.-你都無叫我去..我咪唔去囉...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪先!哈哈!!
宜家呀 傑仔牙....
我次次接親佢,佢都要扭計買糖呀>____<"
不過我都冇買*_*"
Posted at 2005-10-11 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹枝 於 2005-10-09 10:44 PM 發表:
哼!你試下..
信唔信我以後都唔去接傑傑丫拿!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

車~你呢排都冇接佢la...唉!冇心肝!
Posted at 2005-10-10 08:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹枝 於 2005-10-06 09:57 PM 發表:
哼!!你呀~等我唔注意個時拎既!!唔算數呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔算數?
咁.....好啦...下次再拎過你....
我下次會掉入垃圾桶的-.-v
Posted at 2005-10-09 01:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹枝 於 2005-10-05 02:32 PM 發表:
咩喎..人地以前小學玩過咋嘛..係玩..老師話..唔係湯美話架..>~<
哼哼~我就唔信你會除我對鞋~~我就試比你睇~~
>.<我以後都唔信你呀..你蝦人架..嗚..
-.-講真架..除左..同我玩開個兩個唔計啦..
其他fd..如果我遲到既話..佢地會話我架..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~你唔信?......
果日唔知邊個去食野...比我囉左隻鞋呢?
仲有牙,一出到去....唔知邊個自己除左隻鞋....
之後比我一踢!! 哈哈~~~
成個人仔企左係道呢^^V
BB仔都笑牙XDDDDDDDDDD
Posted at 2005-10-06 06:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mar哥 於 2005-10-05 11:02 AM 發表:
傑仔 你個表弟來呀
咩成10先開學 唔係9月開架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是呀!
我都唔知點解會咁=口=|
Posted at 2005-10-06 09:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



妹枝 於 2005-10-04 02:28 AM 發表:
你未講我好叻女個度呀~~無比你玩到個度呀..>~<
呵~~我係都唔同你飲杯丫~呵呵~~
哦!!!!!!!原來你講大話呃我上黎嚇我既..下次我唔信你呀>~<
-.-對你黎講女人遲到係正常男人遲到係錯姐..
但係對我d fd黎講唔係架嘛-.-你真係呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔講!叻得少少唔可以咁就比你認叻呀~ 嘩~你以前都玩過ge~~
你好野,唔同我飲杯...下次呢你再唔同我飲呢..我就除左你隻鞋...掉佢入垃圾桶,哼哈!
哈哈~唔係又點會嚇到你wo.....下次你又會信番我ge.......
畢竟!呢個道理係全世界上都一致認同的......除非...你識ge係第三世界ge人啦XDDDD
Posted at 2005-10-04 04:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]