琴晚係od打打下機...聽到白塔成條樓梯都係人wo
呵呵...我一定冇理啦...之後呀銘入黎陪我地打機...haha
跟住鍾仔同我地講松鼠哥邊好多女我地咪陪佢去水塘...咁岩聽到呀銘話呀wing都係水塘哥邊
其實我想去同wing姐講下心事...點知出到門口 ...嘩多人到 差吾到40幾人係到...
原來係我地哥邊有人做錯野...對面好似想打佢咁
之後我都吾想理...行行下撞到馬仔...我咪同黎叔陪馬仔一齊反個去
馬仔係佢老細咁我咪係下面等馬仔...之後佢地好似傾完我地咪同鐘仔佢地個去水塘
個到水塘...打比wing姐..條友仔話我反到去黑沙環=.=''
去到水塘吹風!!悶呀>.< 之後反個去od
之後d無le野吾講lu... 今日應成左呀ma陪佢上大陸
走之前收到個吾開心ga信息...咁岩又落雨...
火上加火 >.<''
|