琴晚同呀wing佢地出去溫習...哈哈
去到m記點知冇位wo 咪係公園坐下 呀晶有2個fd係到wo 哥個死呀晶眾係到玩我問我識吾識女=3=''
之後都係冇位咪去甜品園食野...哈哈!我叫左1碗西米路同tom圓haha...2隻都係椰汁味架...真係好鬼正ga姐
之後呀wing因為一d事火爆爆走左...我咪同呀翔反屋企溫...點知反到屋企好想教教豬...
隻死仔翔一路係到食煙一路正我...2條傻仔一路係到笑...話晒都係兄弟同你玩成晚都冇所謂啦!!!