| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
| 爽歪歪 |
分類: 未分類 |
咁晚同老鼠同翔出去飲野
呵呵...老鼠型晒啦...全身都係自己搵反黎
傾左陣計...佢要開工啦...咁我同翔反屋企
反到去攰到死...幾想教教豬呀!!
收屍打黎同漢哥佢地出去食飯
咁岩屋企又開飯!!緊係出去食啦^v^
食食下漢哥叫我地今晚出去飲酒...
不個第2日要反學我咪話吾去啦!!
我係吾係好乖呢...知道自己幾時要做咩
食完漢哥應該有d野做...我地咪個左遊界打左陣機
見到個死機老wo...呀翔話好想打柒佢...哈哈
之後佢地個去飲酒
我咪同呀翔反屋企...呀銘又打黎啦
佢上左我屋企吹水...之後眾訓著左
同佢一齊訓到2點...之後拖左佢走
完啦!!
|
網主回覆
哈哈 我岩岩好黑仔 Posted at 2009-10-21 11:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你都吾係好香姐 Posted at 2009-10-21 11:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
人叫你又叫
冇禮貌=.=''hhaa Posted at 2009-10-21 05:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
點呀
傻妹 Posted at 2009-10-21 01:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|