| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 15 日 星期日  |
| 第一次玩到wing |
分類: 未分類 |
琴晚同呀翔...呀銘同wing姐
一齊去美食節
玩玩玩...玩到10點幾飛的過去王朝
成晚都係玩醇...
飲到3點幾真係吾得啦!!
捉住隻粟米入wc陪我吹水
4點幾反左屋企...
訓到2點幾起身溫習...個頭好痛
在訓5點幾食野...
在溫過!!!
吾打啦...........我要做豬^v^
|
網主回覆
THX^V^ Posted at 2009-11-18 08:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX^V^ Posted at 2009-11-16 12:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX^V^ Posted at 2009-11-15 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SuiMy 於 2009-11-15 07:09 PM 發表:
- 不得了' 捉住我黎訓話'
|
網主回覆
哈哈
SOR呀!!鬼叫我WING左
我都吾記得左LU Posted at 2009-11-15 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
車...之前次次都有叫你去
你話吾去GA
E+怪呀哥>.< Posted at 2009-11-15 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|