琴晚好辛苦都去左唱k,
食左粒藥就坐水傑車去,
不過入面冇酒lo.
係晒入面倒錢^v^
頂...輸到我死死下...咪去其他場玩
之後有pc查證
屌...d味夠哥d入晒黎...
佢地冇野下...哥時火都黎!!
3吾識7...好彩佢地走得快!!
之後有d事...反過黑沙環!!
搞搞搞...搞到3點幾...4點幾就反左屋企啦!!
個腹教教豬先開始痛...屌...
成晚冇訓個...救命!!