下星期四就係我大個仔日子啦!!
吾知哥日有幾多人幫我慶祝呢!!
最可憐係就快生日先黎皮膚敏感=.=''
我頂...而+變身為小丸子!!yayaaaaaaaa
咩都吾食得...又要等佢好反...
唉...大家吾洗買蛋糕比我啦!!
送碗粥比我食就係最好ga^v^
等我小丸子大變身啦!!
大家記住...下星期四
十二月三號(小丸子生日呀)
到時我要好多sms同我講生日快樂呀!!