| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 8 日 星期一  |
| 2010-02-08 |
分類: 未分類 |
- 琴晚去金都...
-- 成2個月都係食哥d野...食到我都悶...
--- 比我食曼頭眾好...
---- 去到玩陣3公...
----- 之後b哥過左黎玩...玩玩下佢放低1千係到
------ 叫我到邊個win左自己羅...點知我同呀翔都物實!!
------- 之後b哥話叫我地去飲酒...成個場我地玩ga...yo
-------- 不過我叫左呀翔陪我偷走...
--------- 因為做乖仔吾飲酒住^v^!!
---------- 咁就過左一日啦...聽日考車車筆試.!!
----------- 要合格丫!!
|
網主回覆
pass左!! Posted at 2010-02-09 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
得左!! Posted at 2010-02-09 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝!! Posted at 2010-02-09 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|