| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 10 日 星期六  |
| 2010-04-10 |
分類: 未分類 |
LE幾日太乖仔啦!!
都吾中2出去玩LU^V^
今日同雄仔出大陸
哈哈...去到見到D野...
吸引左我地好耐^V^
係咩...吾話你知!!
自己去大陸搵下啦!!
差1個月到就考車啦!!
一堂都味去過...太懶LU >3<''
下星期開始要去LU...
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-04-11 10:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係LE排都咁乖 Posted at 2010-04-10 11:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
f1f 於 2010-04-10 09:58 PM 發表:
哥..乜咁乖丫!?
|
網主回覆
緊係啦!!
吾乖點得 Posted at 2010-04-10 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
妹!! Posted at 2010-04-10 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-04-10 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|