| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 21 日 星期三  |
| 2010-04-21 |
分類: 未分類 |
前晚去左星級到!!
發覺左自己都好耐冇去飲酒lu
因為我乖丫ma
係入面係咁笑...
凡哥唱歌笑到我...^v^
-----------------------------------------
琴日都係練拳丫...
去m記同佢地溫習...
係m記同2個大老吹水...
又係到笑到死!!
你2個串小我一陣就好啦!!
欣姐我幫你練大隻d炸haha!!
反學先...
|
|
|
BeVi 於 2010-04-24 12:08 AM 發表:
=3=.. BIN 2個大佬成日串你a.. hahah.. 欣姐幫你練下受力咋 xp
|
網主回覆
自己心照啦!! 我幫佢練就差吾多haha!! Posted at 2010-04-24 02:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
未去ah...刀吾知系邊,,
銘..又話吾好去甘遠做...唉..
甘點算ah..民哥哥..
|
網主回覆
呵呵...咁吾好見!! Posted at 2010-04-23 01:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
練耐D先!!E+味係事後 Posted at 2010-04-21 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-04-21 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-04-21 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-04-21 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
` CmCMcMCmC,...
甘曳,,又去飲酒...
|
網主回覆
介紹比你哥間野見左工味丫!!
小左飲啦!! Posted at 2010-04-21 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|