| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 16 日 星期日  |
| 攰攰攰死人 |
分類: 未分類 |
琴日去睇浸信表演...
真係好鬼勁...其他學校都好鬼勁
之後去左練拳...
夜晚念住打下機算...不過去左星級...
玩到5點幾...差d有事發生!!
同毛哥...成班伙記一齊去永利...
毛哥同另一個人係到玩下...
我地係到睇=.=’’
之後最過星際在玩過...
搵左差吾多成萬...
分左幾千比我地...
之後去學車...嘩,我差出街就學識晒啦!!
好開心︿v︿
加油先!! 留個cm!!
|
網主回覆
thx Posted at 2010-05-17 01:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我好窮丫^v^ Posted at 2010-05-17 01:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我成日都請你食架啦!!
今次應該到你請 Posted at 2010-05-17 01:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx!! Posted at 2010-05-17 01:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你係物鬼...我等你反黎請我食飯 Posted at 2010-05-17 01:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有女朋友先請你食飯'' Posted at 2010-05-17 01:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都吾夠你正^v^ Posted at 2010-05-17 01:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|