阮仔心情日記
入黎都要留cm下
Tomun
暱稱: 阮仔
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-27
2010-08-08
2010-08-07
2010-08-05
2010-08-02
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
Tomun
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 596
今日人氣: 4
累積人氣: 2788
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 16 日  星期日   晴天


攰攰攰死人 分類: 未分類
琴日去睇浸信表演...
真係好鬼勁...其他學校都好鬼勁
之後去左練拳...
夜晚念住打下機算...不過去左星級...
玩到5點幾...差d有事發生!!
同毛哥...成班伙記一齊去永利...
毛哥同另一個人係到玩下...
我地係到睇=.=’’
之後最過星際在玩過...
搵左差吾多成萬...
分左幾千比我地...
之後去學車...嘩,我差出街就學識晒啦!!
好開心︿v︿
加油先!!       留個cm!!





訪客留言 (返回 Tomun 的日誌)


me_forlove 於 2010-05-18 04:05 PM 發表:
@_@"有錢請食反la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ann_1105 於 2010-05-17 02:26 AM 發表:
' C0mment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2010-05-17 01:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



COEY_210 於 2010-05-17 12:39 AM 發表:
請食飯 "
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我好窮丫^v^
Posted at 2010-05-17 01:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



z2zz2zz2zz 於 2010-05-16 11:52 PM 發表:
` 民哥哥...甘有錢..請我食糖水^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我成日都請你食架啦!!
今次應該到你請
Posted at 2010-05-17 01:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kris520 於 2010-05-16 10:15 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx!!
Posted at 2010-05-17 01:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kahou1027 於 2010-05-16 08:40 PM 發表:
係lo係lo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係物鬼...我等你反黎請我食飯
Posted at 2010-05-17 01:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ONKEI1025 於 2010-05-16 08:27 PM 發表:
咁有米就請我食飯啦.~ 民民~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有女朋友先請你食飯''
Posted at 2010-05-17 01:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lemon520_ho 於 2010-05-16 07:48 PM 發表:
` 嘩;甘正;xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都吾夠你正^v^
Posted at 2010-05-17 01:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]